Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2023

H παράταση της παράτασης στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ

Χειρότερο κι απ΄το πολυθρύλητο Γιοφύρι της Άρτας, έγινε το "σήριαλ" του Ψηφιακού Μετασχηματισμού του ΟΑΣΘ, της δράσης δηλαδή της "Κοινωνίας της Πληροφορίας", που... θα έπρεπε να βάλει τον ΟΑΣΘ στη νέα ψηφιακή εποχή, εδώ και δύο χρόνια.

Αντί ηλεκτρονικού εισιτηρίου όμως, έχουμε 6 χρόνια μετά τη σύλληψη της ιδέας από τον Νίκο Παππά, αμέτρητες παρατάσεις, Βυζαντινό παρασκήνιο για το αν θα έχει τηλεματική της LINK ή της AMCO ο ΟΑΣΘ, παραιτήσεις συμβούλων, εντονότατο παρασκήνιο με ανταλλαγές επιστολών κι άλλα, που δεν τιμούν τη Θεσσαλονίκη.


Το διακύβευμα ήταν η τηλεματική, αλλά αυτό έμενε μυστικό, κρυμμένο πίσω από πόρτες αιθουσών συνεδριάσεων, αλλά κανένα μυστικό δεν μπορεί να μείνει μυστικό για πολύ. Η μεγάλη καθυστέρηση, έβγαλε στην επιφάνεια τη σύγκρουση των συμφερόντων κι ολόκληρο το έργο, του οποίου η τηλεματική είναι ....ούτε το 5%, έμεινε στα χαρτιά, επειδή η κάθε εταιρεία (LINK, ΤΕΡΝΑ) έχει τους "φίλους" της στον ΟΑΣΘ, στα Υπουργεία και στα ΜΜΕ. Λες και είμαστε σε ποδοσφαιρικό αγώνα και περιμένουμε να δούμε ποιός θα κερδίσει στα πέναλτι.

Μια εντελώς "χαζή" διαμάχη, που θα μπορούσε να λυθεί σε πέντε λεπτά, με συνεργασία των δύο εταιρειών, κράτησε πίσω τον εκσυγχρονισμό του ΟΑΣΘ.

Ελπίζουμε αυτή η παράταση να είναι η τελευταία και να προχωρήσουμε επιτέλους ένα βήμα παρακάτω...


Tα ίδια γράφαμε και πέρυσι τέτοιες μέρες...

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022

Άλλο ένα ναυάγιο στη Θεσσαλονίκη; Παράταση στον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ


Tι περιλαμβάνει ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός του ΟΑΣΘ


Οι δράσεις του Έργου αφορούν τα εξής:

  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα τηλεματικής και πληροφόρησης επιβατών, το οποίο θα βασίζεται στις πλέον πρόσφατες τεχνολογίες και πρότυπα υλοποίησης.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα αυτοματοποιημένης συλλογής κομίστρου, το οποίο θα βασίζεται σε ηλεκτρονικά εισιτήρια (έξυπνες κάρτες και mobile εφαρμογές) και θα συμβάλλει στην αποϋλοποίηση των εισιτηρίων, στην εύκολη διαχείρισή τους και στην μείωση της εισιτηριοδιαφυγής.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα προγραμματισμού και βελτιστοποίησης δρομολογίων και υπηρεσιών, το οποίο θα εξασφαλίζει τον βέλτιστο προγραμματισμό των δρομολογίων και υπηρεσιών, λαμβάνοντας υπόψη του τόσο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όσο και τη μείωση του κόστους λειτουργίας του φορέα.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα ψηφιακής διαχείρισης εγγράφων και ροής εργασιών με ψηφιακές υπογραφές με πλήρη ψηφιακή αποτύπωση εσωτερικών λειτουργιών και διοικητικών διαδικασιών.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων για το σύνολο του Φορέα Λειτουργίας και σύστημα διαχείρισης προσωπικού.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διαχείρισης αμαξοστασίου.
  • Ολοκληρωμένο σύστημα ψηφιακής διαχείρισης αιτημάτων επιβατικού κοινού και παραπόνων με διασύνδεση στις διαδικασίες εσωτερικής λειτουργίας του Οργανισμού.
  • Ανάπτυξη Διαδικτυακής Πύλης και εφαρμογών για έξυπνες συσκευές.
  • Δημιουργία Κέντρου Επιχειρήσεων με πλήρη αποτύπωση σε πραγματικό χρόνο των στοιχείων και των ροών, μέσα από τον οποίο θα λαμβάνονται οι κρίσιμες αποφάσεις.
  • Ολοκληρωμένο πληροφορικό σύστημα διαχείρισης καυσίμου.
  • Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα Επιχειρηματικής Ευφυίας (BI).
  • Σχετικός εξοπλισμός όπως περιγράφεται αναλυτικά στις τεχνικές προδιαγραφές για την λειτουργία των ανωτέρω περιγραφόμενων συστημάτων και εφαρμογών.
  • Υπηρεσίες εκπαίδευσης 
  • Υπηρεσίες υποστήριξης 
  • Περίοδος εγγύησης έργου 
  • Δράσεις δημοσιότητας έργου και ενημέρωσης επιβατικού κοινού

sakisgeorgiadis