Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2023

Νέα ψηφιακή υπηρεσία από το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 Το μεγαλύτερο και πιο οργανωμένο ΚΤΕΛ της χώρας, δημιούργησε μια νέα υπηρεσία για τη διευκόλυνση των επιβατών: τη φόρμα ακύρωσης εισιτηρίου.

Όπως αναφέρει η εταιρεία της Θεσσαλονίκης:

21/2/2023 - Η «ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.», στα πλαίσια της πολιτικής αναβάθμισης της εμπειρίας πελάτη, δημιούργησε ένα ακόμη ψηφιακό εργαλείο, για τη διευκόλυνση των συναλλαγών των πελατών-επιβατών με την εταιρεία: τη φόρμα ακύρωσης εισιτηρίου.



Ποιους αφορά

Η φόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από επιβάτες, που αγόρασαν εισιτήριο μέσω διαδικτύου, από το ηλεκτρονικό εκδοτήριό μας (https://ktelthes.e-ticketing.gr/), το οποίο προτίθενται να ακυρώσουν, επειδή κάποιο γεγονός ανέτρεψε την ανάγκη τους να ταξιδέψουν με την εταιρεία μας.



Πόσα χρήματα δικαιούμαι αν ακυρώσω το εισιτήριό μου;

Στην ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. έχουμε ξεκάθαρους κανόνες επιστροφής χρημάτων, σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου, που εκδόθηκε από την εταιρεία μας, σε απόλυτη συμμόρφωση με την ισχύουσα κοινοτική και ελληνική νομοθεσία.

Κανόνες επιστροφής:

Εάν ο πελάτης δεν ακυρώσει το εισιτήριό του πριν από την ώρα του ταξιδιού, δεν δικαιούται αποζημίωση.

Εάν ακυρώσει το εισιτήριο, μέσα στις τελευταίες 8 ώρες από την ώρα ταξιδιού δικαιούται το 50% της αξίας κάθε διαδρομής την οποία ακυρώνει.

Εάν ακυρώσει το εισιτήριο, έγκαιρα, δηλαδή τουλάχιστον 8 ώρες πριν από την ώρα ταξιδιού (π.χ. την προηγούμενη μέρα) δικαιούται το 70% της αξίας κάθε διαδρομής την οποία ακυρώνει.

Δείτε τον πλήρη πίνακα επιστροφών: κλικ εδώ>>



Πώς χρησιμοποιώ την υπηρεσία

Ο επιβάτης, που θέλει να ακυρώσει εισιτήριο, εισέρχεται στη σχετική υπηρεσία, από την κεντρική ιστοσελίδα, στη διεύθυνση www.ktelthes.gr

Επιλέγει το μενού «ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ» και – Ακύρωση Εισιτηρίων- σύμφωνα με την εικόνα:



Συμπληρώνει τα στοιχεία που ζητούνται, δηλαδή τα στοιχεία επικοινωνίας, τα στοιχεία του εισιτηρίου που ακυρώνει και φυσικά παραθέτει τον ΙΒΑΝ του τραπεζικού του λογαριασμού, στον οποίο επιθυμεί να καταθέσουμε το αντίτιμο της επιστροφής.

Στο τέλος, αποστέλλει συνημμένο το εισιτήριο το οποίο ακυρώνεται, σε μορφή pdf ή jpg . Με την πράξη αυτή το εισιτήριο ακυρώνεται και δεν μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί.

Οι υπηρεσίες του ΚΤΕΛ λαμβάνουν τα στοιχεία στο σύστημα και προχωρούν στην κατάθεση των χρημάτων, με τους όρους που προβλέπει η νομοθεσία.



Υπάρχει κάποια προμήθεια Τράπεζας στα χρήματα που μου καταθέτετε;

Εαν ο ΙΒΑΝ που θα καταχωρήσετε ανήκει στην ALPHA Τράπεζα, με την οποία συνεργαζόμαστε για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, δεν θα χρεωθείτε με προμήθεια και θα λάβετε όλα τα χρήματα της ακύρωσης (π.χ. το 70% του εισιτηρίου ή το 50%, ανάλογα με την χρονική στιγμή που υποβάλατε τη φόρμα).

Εαν ζητήσετε να σας καταθέσουμε τα χρήματα σε άλλη τράπεζα, πέραν της ALPHA, θα χρεωθείτε από την τράπεζά σας, με κάποια προμήθεια, ανάλογα με την πολιτική της τράπεζάς σας.


Εάν χρειάζεστε πρόσθετη βοήθεια, μπορείτε να επικοινωνείτε με την αρμόδια υπηρεσία ακύρωσης, στο e-mail ktel2310@gmail.com ή τηλεφωνικά στο 2310-514624 τις ώρες γραφείου από Δευτέρα έως Παρασκευή ή στο 2310-500111 τις υπόλοιπες ώρες και αργίες.



sakisgeorgiadis