Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023

ΝΕΟ: Αυτοί είναι οι προμηθευτές των 650 λεωφορείων για ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ

Iveco, Karsan, BYD, Yutong

Ευχαριστημένοι φαίνεται πως θα μείνουν οι περισσότεροι υποψήφιοι προμηθευτές ηλεκτρικών και υβριδικών λεωφορείων, καθώς... κάποιοι ΔΕΝ παρέτειναν την προσφορά τους στη διάρκεια των παρατάσεων (προφανώς επειδή είδαν ότι αυξήθηκε το κόστος και δεν θέλουν να συνεχίσουν με την τιμή που πρόσφεραν) κι έτσι δουλειά θα πάρουν όλοι: 

-η Κινεζική Yutong (Κοπελούζος) τα 250 ηλεκτρικά δωδεκάμετρα που προορίζονται μάλλον για τον ΟΑΣΑ. 

-η Ιταλική Industria Italiana Autobus με τον Τούρκο συνεταίρο της Karsan (εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τη ΜΙΕΤΣΕΛ Α.Ε.) θα πάρει τα 200 δωδεκάμετρα CNG, 

IVECO (Κοντέλης) θα πάρει τα 100 αρθρωτά CNG, 

-η Κινέζικη BYD (Πετρόπουλος) θα πάρει τα 100 ηλεκτρικά (προορίζονται μάλλον για τον ΟΑΣΘ) και 



ΣΗΜΕΡΑ

η Επιτροπή Διενέργειας εισηγήθηκε ομόφωνα και ο Γ.Γ. του ΥΠΥΜΕ Γιάννης Ξιφαράς, έκανε δεκτό:

(α) τον αποκλεισμό από τη συνέχιση του Διαγωνισμού, ως προς το ΤΜΗΜΑ 2, της εταιρείας «IVECO FRANCE SAS», η οποία δεν παρέτεινε την ισχύ της προσφοράς της ως προς το Τμήμα αυτό. 

(β) τον αποκλεισμό από τη συνέχιση του Διαγωνισμού, ως προς το ΤΜΗΜΑ 4, της εταιρείας «IVECO FRANCE SAS», η οποία δεν παρέτεινε την ισχύ της προσφοράς της ως προς το Τμήμα αυτό. 

(γ) τον αποκλεισμό από τη συνέχιση του Διαγωνισμού, ως προς το ΤΜΗΜΑ 4, της εταιρείας «IRIZAR E-MOBILITY, S.L.», η οποία δεν παρέτεινε την ισχύ της προσφοράς της ως προς το Τμήμα αυτό.

(δ) τον αποκλεισμό από τη συνέχιση του Διαγωνισμού, ως προς το ΤΜΗΜΑ 4, της ένωσης εταιρειών «VAN HOOL ERGOTRAK ASSOCIATION», η οποία δεν παρέτεινε την ισχύ της προσφοράς της ως προς το Τμήμα αυτό. 

(ε) τον αποκλεισμό από τη συνέχιση του Διαγωνισμού, ως προς το ΤΜΗΜΑ 5, της εταιρείας «IRIZAR E-MOBILITY, S.L.», η οποία δεν παρέτεινε την ισχύ της προσφοράς της ως προς το Τμήμα αυτό. 

Απόσπασμα από τη σημερινή απόφαση



 Ο διαγωνισμός, ο οποίος προκηρύχθηκε στα τέλη του 2021, αφορούσε 770 λεωφορεία, χωρισμένα σε 5 επιμέρους κατηγορίες, με εκτιμώμενο προϋπολογισμό 383,5 εκατ. ευρώ.



Ωστόσο, για το πρώτο τμήμα του διαγωνισμού, τα 100 απλά υβριδικά αστικά λεωφορεία 12 μ., κατηγορίας EURO VI και αρχικού προϋπολογισμού 31 εκατ. ευρώ, δεν κατατέθηκε καμία προσφορά, οπότε κηρύχτηκε άγονος. (https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/2022/05/100.html)

Επομένως, ο διαγωνισμός συνεχίζεται για τα υπόλοιπα 4 τμήματα και συγκεκριμένα:

ΤΜΗΜΑ 2: Προμήθεια 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VI,
Industria Italiana Autobus - Karsan
IVECO (Κοντέλλης) αποκλείστηκε



ΤΜΗΜΑ 3: Προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών λεωφορείων 18m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VΙ
Κατακυρώθηκε υπέρ της IVECO (Κοντέλλης)


ΤΜΗΜΑ 4: Προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ.
IRIZAR (Σαρακάκης) αποκλείστηκε
VAN HOOL
IVECO  αποκλείστηκε
BYD (Πετρόπουλος)


ΤΜΗΜΑ 5: Προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.
IRIZAR (Σαρακάκης) αποκλείστηκε
BYD (Πετρόπουλος) αποκλείστηκε
Ytong (Κοπελούζος)


sakisgeorgiadis