Τρίτη 15 Μαρτίου 2022

ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΣΥ - ΟΑΣΘ : Βαριές κουβέντες για τον Θέμη Αμπλά της ΟΣΜΕ

 Οι δημόσιοι υπάλληλοι συνδικαλιστές της ΠΑΣΚΕ ΟΣΥ - ΟΑΣΑ καταφέρονται με ανακοίνωσή τους, με σφοδρότητα, εναντίον του Προέδρου της Ομοσπονδίας Συνδικάτων Μεταφορών, Θέμη Αμπλά, χρεώνοντάς του ότι είναι ...εκπρόσωπος των ΚΤΕΛ !!!!! Ότι δεν προκήρυξε απεργία στα ιδιωτικά ΚΤΕΛ, επειδή ...έχει "αφεντικά τα ΚΤΕΛ". 

Μόνο ως κωμική μπορεί να εκληφθεί η ανακοίνωση των "πράσινων" συνδικαλιστών, αφού ο Θέμης Αμπλάς, έχει ασκήσει δριμύτατη, οξύτατη, σφοδρότατη και απολύτως άδικη σε πολλές περιπτώσεις. καταγγελτική πολιτική εναντίον των ΚΤΕΛ. Ο άνθρωπος έχει αφιερώσει τη ζωή του, στο να κατηγορεί τους ιδιοκτήτες λεωφορειούχους, ως "τέρατα που πίνουν το αίμα των καλών υπαλλήλων οδηγών" και οι Πασόκοι συνδικαλιστές δημόσιοι υπάλληλοι τον κατηγορούν ότι "κάνει πλάτες στα αφεντικά" !!! Ότι δεν έκανε απεργία και στα ΚΤΕΛ!!! Και γιατί να κάνει ντε και καλά απεργία στα ΚΤΕΛ, όταν δεν το ζητούν οι εργαζόμενοι, καθώς υπάρχει εργασιακή ειρήνη; Για συμπαράσταση στην απεργία των δημοσίων υπαλλήλων;

Δηλαδή, ντε και καλά, πρέπει να δημιουργήσει αναταραχή στα ΚΤΕΛ, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα; Για να ικανοποιηθεί η ΠΑΣΚΕ δημοσίων υπαλλήλων; Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα;

Τον κατηγορούν ότι , στο εξώδικο που έστειλε σε ΟΣΥ και ΟΑΣΘ, "δηλώνει ευθαρσώς (sic!) πως θα διατεθεί το απαραίτητο προσωπικό ασφαλείας"!!! Κι αυτό για την ΠΑΣΚΕ είναι πρόβλημα!!!
Δηλαδή οι ίδιοι, ΔΕΝ θα διέθεταν προσωπικό ασφαλείας, αν ήταν οι ίδιοι στη Διοίκηση της Ομοσπονδίας;

Τελικά, αν δεν ήταν ο Αμπλάς, πρόεδρος της ΟΣΜΕ και ήταν κάποιος από την ΠΑΣΚΕ, τι θα έκανε; Θα προκήρυσσε την απεργία, ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Θα συμπαραστεκόταν στους εργαζομένους των ΟΣΥ και του ΟΑΣΘ , ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Θα κήρυττε απεργία, χωρίς προσωπικό ασφαλείας, οπότε θα πήγαινε φυλακή;
Ξαναρωτάμε καθαρά: η ΠΑΣΚΕ ΟΑΣΑ προτείνει να γίνει απεργία και να μην διατεθεί καν προσωπικό ασφαλείας; 

Ξαναρωτάμε: προτείνει η ΠΑΣΚΕ να απεργούν τα λεωφορεία και να μην ορίζουν προσωπικό ασφαλείας, επειδή "έτσι γουστάρουμε ρε, εμείς δεν εφαρμόζουμε το νόμο Χατζηδάκη"; Θέλει να ξανακάνει απεργία σαν αυτή του 2016 που έκανε το ΣΕΟΑΣΘ και άφησε τη Θεσσαλονίκη χωρίς λεωφορεία -και ΧΩΡΙΣ λεωφορεία ασφαλείας!- για 12 μέρες , με αποτέλεσμα να μισήσει ο κόσμος τον ΟΑΣΘ (απολύτως δικαιολογημένα) ;

Σοβαρά τώρα, η ΠΑΣΚΕ προτείνει να γίνονται απεργίες χωρίς προσωπικό ασφαλείας; Προτείνει η ΠΑΣΚΕ να απεργούν ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ και να μην κινούνται λεωφορεία ασφαλείας; Να μην υπάρχει ούτε ένα λεωφορείο, ούτε για τα Νοσοκομεία; Το ΠΑΣΟΚ το ξέρει; Ο Ανδρουλάκης το ξέρει; Ποιόν εκπροσωπούν οι κύριοι της "εκτελεστικής γραμματείας, που υπογράφουν την ανακοίνωση;
 
Τι ακριβώς θέλει η ΠΑΣΚΕ, που μας εξέπληξε δυσάρεστα με την περίεργη ανακοίνωσή της;

Είναι η χειρότερη -με διαφορά!- ανακοίνωση που έχουμε δει ποτέ, στα συγκοινωνιακά χρονικά!



Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΛ' ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΕΜΕΝΑ


Ο πρόεδρος της ΟΣΜΕ το επιχειρεί και πάλι. Σε μία ακόμα προσπάθειά του να καπελώσει το Συνδικάτο, κήρυξε 24ωρη απεργία στις 15 Μάρτη για τη μη υλοποίηση των συλλογικών συμβάσεων σε ΟΣΥ και ΟΑΣΘ.

Έχοντας κλειδώσει την Ομοσπονδία, αφού ούτε θυμόμαστε πότε έγινε εκεί το τελευταίο Διοικητικό Συμβούλιο, παίρνει τη μία απόφαση μετά την άλλη από την πλήρως ελεγχόμενη εκτελεστική γραμματεία, χωρίς να ρωτάει κανέναν.

Μεγάλος του αρωγός στην προσπάθεια απαξίωσης του Συνδικάτου είναι η παράταξή του ΜΕΤΑ, η οποία στην Ομοσπονδία ονομάζεται ΕΑΚ, συμμετέχουν μαζί σε κοινό ψηφοδέλτιο κι έχουν δημιουργήσει από κοινού το προεδρείο.

Η αφερέγγυα κυβέρνηση με την άρνησή της. να δώσει νέα παράταση στη θητεία του Δ.Σ κι ενώ η πανδημία του Ιανουαρίου. εμπόδισε τη διεξαγωγή της εκλογοαπολογιστικής, είναι η μόνη υπεύθυνη του προβλήματος που έχει δημιουργηθεί στο Συνδικάτο.

Το ΜΕΤΑ λοιπόν επωφελούμενο από αυτό το γεγονός, έστειλε στις 2 Μάρτη έγγραφο προς τους επίκεφαλείς των παρατάξεων του Συνδικάτου, με το οποίο αμφισβητούσε τη νομιμότητα του προεδρείου, τη σωστή λειτουργία του ταμείου και τη δυνατότητα να προκηρυχτεί απεργία. Την επόμενη ημέρα, μάλιστα προσέφυγε στο πρωτοδικείο ζητώντας διορισμό προσωρινής διοίκησης του Συνδικάτου

Τι καλύτερη αφορμή για τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, ώστε να εμφανιστεί σαν ο σωτήρας που θα προκηρύξει απεργία και θα προσφύγει στον ΟΜΕΔ.

Αλγεινή εντύπωση προκαλεί η μεγάλη προθυμία με την οποία ο πρόεδρος της ΟΣΜΕ βιάζεται να εφαρμόσει το νέο εργασιακό νόμο. Δηλώνει ευθαρσώς στο εξώδικο προς ΟΣΥ και ΟΑΣΘ, πως θα διατεθεί το απαραίτητο προσωπικό ασφαλείας (που προβλέπει ο νόμος Χατζηδάκη) την ημέρα της απεργίας!!!

ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΣΥ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

Ζητάει λοιπόν την προσφυγή στον ΟΜΕΔ, προκειμένου να υλοποιηθούν όλα όσα προβλέπονται στις Σ.Σ.Ε. Και το κάνει ποιος;

Αυτός που κλείνει τα μάτια στις ανύπαρκτες εργασιακές σχέσεις στα ΚΤΕΛ, αυτός που αφήνει στην τύχη του έναν κλάδο ολόκληρο (ΟΔΗΓΟΥΣ ΚΤΕΛ) προκειμένου να παρέχει υπηρεσίες στα αφεντικά του, αυτός που δήθεν τους εκπροσωπεί.

Από το 2018 που προσφύγαμε στην τριμερή επιτροπή υπό τον κο Νεφελούδη και με το σκεπτικό της τριμερούς υπέρ μας, η τότε διοίκηση υποχρεώθηκε, να εφαρμόσει όλους τους όρους της σύμβασης, καθώς και να επισπεύσει την υπογραφή νέας. Ο πρόεδρος με τους επικίνδυνους παπαγάλους του διέδιδαν δεξιά κι αριστερά, πως έχουμε ατομικές συμβάσεις.

Εκπρόσωπε των ΚΤΕΛ δεν μπορείς να ξεγελάσεις κανέναν. Δεν μπορείς να πείσεις κανέναν. Εάν είσαι ειλικρινής, ας κηρύξεις την ίδια ημέρα 24ωρη και για τα ΚΤΕΛ. Οι εργαζόμενοι εκεί έχουν υπογράψει συλλογικές συμβάσεις; Τηρούνται όλοι οι όροι τους; Όχι φυσικά, αλλά εκεί τα αφεντικά σου σε έχουν σε καταστολή.

Οι εργαζόμενοι στην ΟΣΥ (οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας του δημοσίου, όπως αρέσκεσαι, να μας αποκαλείς) θα σου γυρίσουμε για μια ακόμα φορά την πλάτη.

ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

sakisgeorgiadis