Τετάρτη 30 Μαρτίου 2022

Υπογράφεται αύριο στα γραφεία του ΟΣΕΘ η σύμβαση ανάθεσης 25 γραμμών στο ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

όρθιοι: Γιάννης Τόσκας, Γιάννης Καλογερούδης
καθιστός: Στέφανος Τσόλης
 Μετά την αίσια έκβαση της σύμβασης στο Ελεγκτικό Συνέδριο, υπογράφεται αύριο Πέμπτη 31-3-2022, η εκ νέου ανάθεση εκτέλεσης συγκοινωνίας σε 25 αστικές γραμμές του ΟΣΕΘ, μεταξύ του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, που... είναι ο "ιδιοκτήτης" όλων των αστικών γραμμών της Θεσσαλονίκης και Κοινοπραξίας 4 ΚΤΕΛ με επικεφαλής την ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.

Η ανάθεση είναι 8μηνη, αφορά το χρονικό διάστημα 1/4/2022 έως 31/12/2022, ημερομηνία κατά την οποία λήγουν όλες οι συμβάσεις συγκοινωνίας στην Π.Ε. Θεσσαλονίκης, με οποιονδήποτε πάροχο (ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ).

Το έργο θα εκτελεστεί και πάλι από τα 4 ΚΤΕΛ, με 123 αστικά λεωφορεία και 330 εργαζόμενους, μαζί με τη σύμβαση των 6 περιαστικών γραμμών, που εκτελείται από την "ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε.", από τις 16-5-2019, με 27 λεωφορεία και 86 εργαζόμενους. Συνολικά τα 4 ΚΤΕΛ συνεισφέρουν στην αστική συγκοινωνία της Π.Ε. Θεσσαλονίκης, με 150 οχήματα και 416 εργαζόμενους, με απόλυτη ακρίβεια και πιστότητα στην εκτέλεση των δρομολογίων.

Τη σύμβαση υπογράφουν, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας και ο Πρόεδρος της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. Στέφανος Τσόλης και ο αντιπρόεδρος Δημήτρης Χατζής και συνυπογράφουν, οι Πρόεδροι του ΚΤΕΛ ΣΕΡΡΩΝ Ηλίας Παπαγεωργίου, του ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ Γιώργος Αρβανιτίδης και του ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ Παναγιώτης Ανδρεάδης.




Η σύμβαση εγκρίθηκε ομόφωνα από το Ελεγκτικό Συνέδριο στις 9 Μαρτίου, καθώς ο ΟΣΕΘ απέστειλε πλήρη τεχνικό φάκελο, με εμπεριστατωμένη επιχειρηματολογία για το όφελος της πολιτείας και των φορολογούμενων από την ανάθεση των περιαστικών γραμμών στα ΚΤΕΛ, καθώς και την απόλυτη ικανοποίηση της Πολιτείας, για τον άψογο τρόπο με τον οποίο εκτέλεσαν τα ΚΤΕΛ το έργο, το οποίο οι επιβάτες βαθμολόγησαν επανειλημμένα με "άριστα".

Ταυτόχρονα, ο ΟΣΕΘ κατόρθωσε -με ιδιαίτερα επίπονη προσπάθεια- να ξεπεραστούν κάποιες δυσκολίες και καθυστερήσεις, που προέκυπταν στις σχέσεις των παρόχων με τον ΟΑΣΘ και τη χρηματοδότηση της υπηρεσίας τους.

Έτσι, προέκυψε αίσιο τέλος και οι επιβάτες των 25 αυτών γραμμών, θα απολαμβάνουν συγκοινωνία υψηλού επιπέδου, με καλά οχήματα, τακτικά δρομολόγια και ακριβείς διελεύσεις.


sakisgeorgiadis