Η πρόταση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης για την ανάθεση εκ νέου του συγκοινωνιακού έργου αφορά τις γραμμές που σήμερα εξυπηρετούνται με συνεπή και ορθολογικό τρόπο για περισσότερα από 1εκ. οχηματοχιλιόμετρα κάθε μήνα ή περίπου 2100 δρομολόγια την ημέρα, με κόστος αρκετά χαμηλότερο ανά χιλιόμετρο από το κόστος του παρόχου της συγκοινωνίας (ΟΑΣΘ).
Η λήξη της σύμβασης για μια σειρά από γραμμές της περιαστικής Θεσσαλονίκης επεκτείνεται πλέον για την 31η Δεκεμβρίου 2022, μαζί με τις υπόλοιπες (6) γραμμές. Δημιουργείται ένα ενιαίο «πακέτο» περιαστικής συγκοινωνίας, ένα σύνολο έργου κοντά στα 12.500.000 οχηματοχιλιόμετρα/χρόνο ή, σε ποσοστό, άνω του 40% του έργου του παρόχου (ΟΑΣΘ).
«Οι αστικές συγκοινωνίες δίδαξαν και διδάσκονται πολλά από τη συμμετοχή της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Μαζί με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τον ΟΑΣΘ αλλά και τα ΚΤΕΛ, δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για ακόμη καλύτερη και ποιοτικότερη συγκοινωνία. Δίνουμε το καλό παράδειγμα της συνεργασίας προς όφελος του μετακινούμενου ο οποίος ταλανίζονταν για χρόνια. Θεμελιώνουμε τις προϋποθέσεις για το «αύριο» της βιώσιμης μετακίνησης, με διάθεση για προσφορά αλλά και ευθύνες. Μοναδικός στόχος μας η άρτια εξυπηρέτηση των πολιτών!», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας.