Η κατάσταση γίνεται όλο και πιο δύσκολη για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ που μετά την πανδημία έχει να αντιμετωπίσει ακόμη ένα μεγάλο πρόβλημα.
«Το καύσιμο είναι η πρώτη και σημαντικότερη ύλη για να κινηθεί ο κλάδος των μεταφορών. Και, όταν ακριβαίνει, τότε το πλήγμα είναι μεγάλο. Αυτή τη στιγμή το πετρέλαιο κίνησης βρίσκεται στο 1,85 ευρώ το λίτρο» ανέφερε ο πρόεδρος του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας κ. Δημήτρης Κολυνδρίνης και πρόσθεσε πως «πριν τρεις μήνες προμηθευόμασταν το πετρέλαιο κίνησης στα 90 λεπτά, άρα η τιμή του διπλασιάστηκε μέσα σε αυτό το διάστημα. Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη και αν συνεχιστεί αυτό το ράλι τιμών, θα εξετάσουμε την προσωρινή αναστολή εκτέλεσης δρομολογίων. Και πού θα κάνουμε τη μείωση των δρομολογίων θα εξαρτηθεί από την επιβατική κίνηση. Δεν έχουμε άλλη επιλογή. Ούτε μπορούμε να αυξήσουμε τον χρόνο μετάβασης για να μην καίμε πολύ πετρέλαιο ούτε να αυξήσουμε τις τιμές των εισιτηρίων».
Ο ίδιος μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία παντού» επισήμανε πως «ως υπεραστικό ΚΤΕΛ πραγματοποιούμε καθημερινά 500 δρομολόγια εντός και εκτός νομού. Καθημερινά κάνουμε τουλάχιστον δύο δρομολόγια σε όλα τα χωριά. Υπάρχουν και μακρινές περιοχές, όπως στη Ζαγορά που κάνουμε και τρία δρομολόγια. Θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Στον Άγιο Λαυρέντιο κάνουμε καθημερινά δύο δρομολόγια τη μέρα και μεταφέρουμε τέσσερις επιβάτες. Όμως είναι στο πλαίσιο της κοινωνικής μας πολιτικής το λεωφορείο να φτάνει σε όλα τα χωριά».
Ο ίδιος συμπλήρωσε πως «μέχρι τώρα μπορούσαμε σε ένα βαθμό να αντιμετωπίσουμε την αύξηση στο πετρέλαιο κίνησης, αλλά με τη συνεχή άνοδο των τιμών τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ. Γι’ αυτό και εξετάζουμε την αναστολή λειτουργίας κάποιων δρομολογίων. Είναι ένα θέμα που θα το δούμε. Περιμένουμε και τη βοήθεια από το κράτος. Στην πανδημία η κυβέρνηση στήριξε τις επιχειρήσεις, ας ελπίσουμε το ίδιο να συμβεί και τώρα με την ενεργειακή κρίση».
Μάλιστα υπογράμμισε πως στην περίοδο της πανδημίας πολλά πράγματα είχαν «παγώσει». Δεν υπήρχαν έσοδα αλλά δεν υπήρχαν και έξοδα. Τώρα που είμαστε σε μια κανονική ροή, έχουμε πολλά έξοδα και λιγότερα έσοδα.
Από το περασμένο Σάββατο δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στον αριθμό των επιβατών στα λεωφορεία του υπεραστικού ΚΤΕΛ.