Μάλιστα, θα πρέπει να δοθεί και ως έκτακτο έσοδο, δηλαδή να εφαρμοστούν οι συντελεστές μερίσματος, οπότε τα παλιότερα λεωφορεία, θα πάρουν λιγότερα. Τελικά, στην τσέπη του μετόχου, θα μείνει περί το ενάμιση χιλιάρικο, ποσό ασφαλώς ασήμαντο, που δεν σώζει την κατάσταση.
Η φτώχεια φέρνει γκρίνια
Αλλά είναι τέτοια η φτώχεια πλέον στα ΚΤΕΛ, που στα περισσότερα, οι μέτοχοι έχουν καταντήσει ζήτουλες, με αποτέλεσμα να πιστεύουν ότι "φταίνε οι διοικήσεις", ότι "όλοι κλέβουν", ότι "όλοι είναι ανίκανοι" και λοιπά χιλιοειπωμένα επί 71 χρόνια, καθώς ... η φτώχεια φέρνει γκρίνια. Δεν είναι θέμα "μοιράσματος" λοιπόν, απλά δεν υπάρχουν πλέον έσοδα ικανά να εξασφαλίσουν τη διαβίωση των λεωφορειούχων. Άλλωστε είναι γνωστό: Στο μοίρασμα όλοι οι Πρόεδροι είναι ...Μέσι. Έτσι και μπει χρήμα στο ταμείο, το μοιράζουν αστραπιαία. Στο μάζεμα εσόδων δυσκολεύονται...