Αναφέρατε πρόσφατα ότι οι πολίτες της Β’ Θεσσαλονίκης αξίζουν και δικαιούνται συχνότερα δρομολόγια σε όλη την περιφέρεια. Ποιο είναι το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ για τα ΜΜΜ στην πόλη;
Είναι γνωστό σε όλους, πλέον, ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης υπόκεινται εδώ και πολλά χρόνια σε μία απίστευτη -για μια ευρωπαϊκή πόλη και μάλιστα τη δεύτερη σε μέγεθος της χώρας- ταλαιπωρία, όσον αφορά στην παροχή υπηρεσιών μαζικής συγκοινωνίας. Αυτό που δεν είναι, ωστόσο, και τόσο γνωστό είναι η απαράδεκτη διάκριση, εκ μέρους της κυβέρνησης της Ν.Δ, σε βάρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, του μόνου μέσου που εξυπηρετεί τους Θεσσαλονικείς, που απέκλεισε του εργαζομένους του ΟΑΣΘ από το πακέτο παροχών – με αυξήσεις, επιδόματα, απαλλαγές και ασφάλιση, που επιφύλαξε μόνο για τους εργαζομένους του οργανισμού αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Εν τω μεταξύ, ο ΟΑΣΘ παραμένει υποστελεχωμένος, αφού αδυνατεί να προσλάβει νέους υπάλληλους λόγω του καθεστώτος εκκαθάρισης, στο οποίο βρίσκεται από το 2017, με την κρατικοποίησή του από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Στόχος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ είναι, συνεπώς το αυτονόητο: η δημιουργία μακροπρόθεσμου σχεδιασμού για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, η απεμπλοκή του Οργανισμού από το καθεστώς της εκκαθάρισης ώστε να μπορούν να γίνουν προσλήψεις προσωπικού, η ενίσχυση του στόλου με νέα σύγχρονα οχήματα και φυσικά η άμεση θεσμοθέτηση του φορέα που θα αναλάβει συνολικά το συγκοινωνιακό έργο της πόλης.
Είναι γνωστό σε όλους, πλέον, ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης υπόκεινται εδώ και πολλά χρόνια σε μία απίστευτη -για μια ευρωπαϊκή πόλη και μάλιστα τη δεύτερη σε μέγεθος της χώρας- ταλαιπωρία, όσον αφορά στην παροχή υπηρεσιών μαζικής συγκοινωνίας. Αυτό που δεν είναι, ωστόσο, και τόσο γνωστό είναι η απαράδεκτη διάκριση, εκ μέρους της κυβέρνησης της Ν.Δ, σε βάρος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, του μόνου μέσου που εξυπηρετεί τους Θεσσαλονικείς, που απέκλεισε του εργαζομένους του ΟΑΣΘ από το πακέτο παροχών – με αυξήσεις, επιδόματα, απαλλαγές και ασφάλιση, που επιφύλαξε μόνο για τους εργαζομένους του οργανισμού αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας.
Εν τω μεταξύ, ο ΟΑΣΘ παραμένει υποστελεχωμένος, αφού αδυνατεί να προσλάβει νέους υπάλληλους λόγω του καθεστώτος εκκαθάρισης, στο οποίο βρίσκεται από το 2017, με την κρατικοποίησή του από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Στόχος του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ είναι, συνεπώς το αυτονόητο: η δημιουργία μακροπρόθεσμου σχεδιασμού για τις αστικές συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη, η απεμπλοκή του Οργανισμού από το καθεστώς της εκκαθάρισης ώστε να μπορούν να γίνουν προσλήψεις προσωπικού, η ενίσχυση του στόλου με νέα σύγχρονα οχήματα και φυσικά η άμεση θεσμοθέτηση του φορέα που θα αναλάβει συνολικά το συγκοινωνιακό έργο της πόλης.
////
Διαβάστε και: