και πάλι δεν μπορούμε να απαντήσουμε στο αγωνιώδες ερώτημα: "και τελικά, πότε θα δούμε τα λεφτά στο λογαριασμό μας;", καθώς ζητούνται από τους δικαιούχους, κάποια δικαιολογητικά, που περιγράφονται στο άρθρο 4.
Το ΦΕΚ, που αυτή τη φορά αναφέρεται μόνο σε επιδότηση της τιμής του πετρελαίου κίνησης, καθώς οι συνθήκες επιδότησης λόγω Covid εκλείπουν πλέον, δείχνει τον τεράστιο αγώνα που έδωσε η ΠΟΑΥΣ και η ΠΟΑΣ κόντρα στη γραφειοκρατία, επανεκδόθηκε καθώς προστέθηκαν δύο νέες εγρκίσεις:
1. Η υπ’ αρ. 091/2023 Γνωμοδότηση της Κεντρικής Μονάδας Κρατικών Ενισχύσεων.
2. Η με προσωρινό αριθμό 2841865/18-5-2023 κοινοποίηση στην ηλ. πλατφόρμα SANI (State Aid Notification Interactive) της Ε. Επιτροπής της υπόθεσης με θέμα “Emergency aid to KTEL and KTEL S.A. companies due to rise in fuel prices”.
Δηλαδή, ζητήθηκε και λήφθηκε εκ νέου γνωμοδότηση της ΚΕΜΚΕ, αλλά και της Κομισιόν !
2. Για τις επιχειρήσεις αστικών ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ, η έκτακτη ενίσχυση ορίζεται στο ποσό των 2.692.068,00 ευρώ συνολικά. Ο συνολικός αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων που δικαιούνται έκτακτη ενίσχυση, και είναι ενταγμένα σε αστικά ΚΤΕΛ, την Κ.Ε.Κ.Π.Α.Π.Υ.Α.Σ. ΚΩ και ΡΟΔΑ, ανέρχεται σε 1.052. Ως προϋπόθεση για τη χορήγηση της έκτακτης ενίσχυσης στους δικαιούχους αστικούς συγκοινωνιακούς φορείς είναι ότι τα λεωφορεία αυτών ήταν σε επιχειρησιακή λειτουργία κατά το έτος 2022 και δεν έχει ανακληθεί η άδεια κυκλοφορίας τους.
3. Για τις επιχειρήσεις υπεραστικών ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ, η έκτακτη ενίσχυση ορίζεται στο ποσό των 15.510.134,00 ευρώ συνολικά. Ο συνολικός αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων που δικαιούνται τη έκτακτη ενίσχυση, και είναι ενταγμένα σε υπεραστικά ΚΤΕΛ, ανέρχεται σε 4.761. Ως προϋπόθεση για τη χορήγηση της έκτακτης ενίσχυσης στους υπεραστικούς συγκοινωνιακούς φορείς είναι ότι τα λεωφορεία αυτών ήταν σε επιχειρησιακή λειτουργία κατά το έτος 2022 και δεν έχει ανακληθεί η άδεια κυκλοφορίας τους.
Δείτε το ΦΕΚ: