Χορηγείται έκτακτη ενίσχυση ποσού....
δεκαεννέα εκατομμυρίων διακοσίων ογδόντα χιλιάδων (19.280.000) Ευρώ σε αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ, εξαιτίας μέτρων κρατικής παρέμβασης, που αποσκοπούν στον περιορισμό των επιπτώσεων της πανδημίας COVlD-19 και της ραγδαίας αύξησης της τιμης του πετρελαίου κίνησης.Αυτό προβλέπει τροπολογία του Υπουργείου Μεταφορών, που κατατέθηκε αργά το βράδυ στη Βουλή και πρακτικά σημαίνει την ενίσχυση κάθε λεωφορείο με ποσό περίπου 2.500 - 3.000 ευρώ, σύμφωνα με υπολογισμούς μας, με βάση την προηγούμενη επιδότηση.
Μετά την ψήφιση του Νόμου, θα εκδοθεί η Υπουργική Απόφαση του άρθρου 3, συνεπώς η καταβολή των χρημάτων θα γίνει μέσα στο 2023.
Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022
Ώρα 10.00΄
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΥΓΕΙΑΣ
Μόνη συζήτηση και ψήφιση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου: «Ολοκληρωμένο Σύστημα Παροχής Ανακουφιστικής Φροντίδας - Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και άλλες επείγουσες ρυθμίσεις».
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: Βασίλειος Οικονόμου και Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
Αρ. Τροπολογίας: 1541/240 20.12.2022
Περιγραφή: Ρυθμίσεις θεμάτων αρμοδιότητας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
1.
Χορηγείται έκτακτη ενίσχυση ποσού δεκαεννέα
εκατομμυρίων διακοσίων ογδόντα χιλιάδων (19.280.000) Ευρώ σε αστικά και
υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ ΑΕ. , καθώς και στους μεμονωμένους μεταφορείς ή
επιχειρήσεις, τα λεωφορεία των οποίων εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων του πδ.
967/1979 (Α' 272), εξαιτίας μέτρων κρατικής παρέμβασης, που αποσκοπούν στον
περιορισμό των επιπτώσεων της πανδημίας COVlD-19 και της ραγδαίας αύξησης της
τιμης του πετρελαίου κίνησης.
Γίνε μέλος της ομάδας @sygnea
2.
Τα ποσά της έκτακτης ενίσχυσης που χορηγούνται
ως αποζημίωση στις επιχειρήσεις της παρ. 1 είναι ανεκχώρητα και ακατάσχετα στα
χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, κατά παρέκκλιση κάθε γενικής και ειδικής διάταξης,
δεν υπόκεινται σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά, συμπεριλαμβανομένης και
της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης του άρθρου 43Α του Κώδικα Φορολογίας
Εισοδήματος (v, 4172/2013, Α' 167), δεν δεσμεύονται και δεν συμψηφίζονται με
βεβαιωμένα χρέη προς τη Φορολογική Διοίκηση και το Δημόσιο εν γένει, τους
δήμους, τις περιφέρειες, τα ασφαλιστικά ταμεία ή τα πιστωτικά ιδρύματα.
3.
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και
Υποδομών και Μεταφορών καθορίζονται, κατόπιν εισήγησης της Πανελλήνιας
Ομοσπονδίας Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Υ.Σ.) και της
Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Αστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Σ.)μ οι προϋποθέσεις χορήγησης
της ενίσχυσης, το ύψος αυτής ανά λεωφορείο, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και η
διαδικασία χορήγησής της, καθώς και κάθε άλλη λεπτομέρεια ή ειδικότερο ζήτημα
για την εφαρμογή του παρόντος,