Υπενθυμίζεται ότι η σύμβαση ΟΑΣΑ με τα ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΕΥΒΟΙΑΣ και ΘΗΒΑΣ, λήγει την 7/10/2022 και αφορά 200 λεωφορεία των 4 ΚΤΕΛ, που εξυπηρετούν 60 αστικές γραμμές του ΟΑΣΑ, με 550 οδηγούς
ενώ
η σύμβαση ΟΣΕΘ ("γραμμές ΟΑΣΘ") με τα ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΣΕΡΡΩΝ, ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΚΙΛΚΙΣ, λήγει την 31/12/2022 και αφορά 150 λεωφορεία των 4 ΚΤΕΛ, που εξυπηρετούν 31 αστικές γραμμές του ΟΣΕΘ, με 380 οδηγούς
Οι συμβάσεις θα παραταθούν λοιπόν, με τροποποίηση μόνο της διάρκειας (οι άλλοι όροι θα παραμείνουν ως έχει), έως 7/10/2023 στην Αθήνα και έως 31/12/2023 στη Θεσσαλονίκη.
Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, η σύμβαση παρατείνεται μέχρι το τέλος του 2023, καθώς συμπίπτει με την έναρξη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, στα τέλη του 2023, που θα σημάνει τη ριζική αναδιοργάνωση της συγκοινωνίας στην περιφερειακή ενότητα Θεσσαλονίκης, που ήδη μελετάται και σχεδιάζεται από τον ΟΣΕΘ, με ενιαίο εισιτήριο, αναδιάρθρωση δρομολογίων και 200 καινούρια (ηλεκτρικά κυρίως) λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ. Από την 1/1/2024, η εικόνα των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, δεν θα θυμίζει σε τίποτε το παρελθόν.
NEO: Τι ψήφισαν τα κόμματα για την ανάθεση γραμμών στα ΚΤΕΛ
Γιατί δίνεται η παράταση : φθηνά, ποιοτικά και αξιόπιστα τα ΚΤΕΛ
"το κόστος παροχής των υπηρεσιών αυτών (από τα ΚΤΕΛ) είναι πολύ μικρότερο έναντι των δημόσιων φορέων (ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ). Όσο δε αφορά την ποιότητα και την αξιοπιστία ...προσεγγίζει το 100% του ανατεθέντος έργου",
αναφέρει η εισηγητική έκθεση.
Το κείμενο της τροπολογίας 28/6/2022:
Η σύμβαση ΟΑΣΑ με το ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ: