Πέμπτη 2 Ιουνίου 2022

Σφοδρή αντίδραση των οδηγών ΟΑΣΘ στο άνοιγμα της μπροστινής πόρτας

"Για μας, ΟΧΙ, ο οδηγός δεν επωμίζεται τον έλεγχο έκδοσης εισιτηρίων. Ευθύνη του οδηγού είναι να οδηγεί και να μεταφέρει τους επιβάτες με ασφάλεια στον προορισμό τους"
Η ανακοίνωση:

• Μήνες χώρα επισημαίνουμε προς την διοίκηση του ΟΑΣΘ την επιτακτική ανάγκη για την τοποθέτηση σε όλα τα λεωφορεία, διαχωριστικών προστατευτικών υαλοπετασμάτων στην καμπίνα του οδηγού, καθώς επίσης και την τοποθέτηση προστατευτικών διαχωριστικών, σε όσα οχήματα δεν διαθέτουν, τόσο για την διευκόλυνση του οδηγού ως προς την ορατότητα, όσο και για την ασφάλεια των επιβατών σε ενδεχόμενο απότομο φρενάρισμα.



Γνωστή η κωλυσιεργία της διοίκησης όταν πρόκειται για ζητήματα διεκδίκησης των εργαζομένων, όπως συμβαίνει και με όλα τα θέματα που μας απασχολούν, όπως υπογραφή ΣΣΕ, έκδοση ΚΥΑ για επιδόματα ανθυγιεινού και θέσεων ευθύνης, διευθέτηση εκκρεμοτήτων για τους εργαζόμενους.

Απεναντίας επιδεικνύει άμεσα αντανακλαστικά σε άλλα θέματα, όπως το άνοιγμα της μπροστινής πόρτας πριν ακόμη λάβει όλα τα προτεινόμενα από εμάς μέτρα, για την προστασία των συναδέλφων εργαζομένων, αδιαφορώντας για τα θύματα που έχουμε από την πανδημία αλλά και τους εκατοντάδες νοσήσαντες.

Το Συνδικάτο ήδη έχει προβεί σε ενέργειες αντιμετώπισης του θέματος.

• Πέραν αυτών, η διοίκηση του ΟΑΣΘ προχώρησε και σε μια άλλη πρωτοτυπία, που επιβεβαιώνει την σύγχυση και οργανωτική άγνοια που την κατέχει.

Ενώ δεν έχει καταφέρει ακόμη να κυκλοφορεί τον απαιτούμενο αριθμό λεωφορείων για την βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, επιδεινώνει την κατάσταση, ζητώντας σε αριθμό γραμμών, η επιβίβαση να γίνεται αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα !!! και μάλιστα οι οδηγοί να ελέγχουν και την έκδοση των εισιτηρίων των επιβατών... Μα πραγματικά έχουν πλήρη άγνοια της κυκλοφοριακής κατάστασης στην πόλη μας. καθώς δεν αντιλαμβάνονται τα προβλήματα που θα δημιουργηθούν στους ελάχιστους και κορεσμένους δρόμους της πόλης;

Για μας, ΟΧΙ, ο οδηγός δεν επωμίζεται τον έλεγχο έκδοσης εισιτηρίων. Ευθύνη του οδηγού είναι να οδηγεί και να μεταφέρει τους επιβάτες με ασφάλεια στον προορισμό τους και να έχει την προσοχή του στην πιστή εφαρμογή του Κ.Ο.Κ. όπως άλλωστε ορίζεται και από τον κανονισμό του ΟΑΣΘ.

Τον έλεγχο έκδοσης εισιτηρίων και της μείωσης της εισιτηριοδιαφυγής μπορούν να το πετύχουν με ενέργειες που δεν έκαναν εδώ και καιρό, όπως την εφαρμογή ηλεκτρονικού εισιτηρίου, που τόσο διαφήμισαν τα προηγούμενα χρόνια στα ΜΜΕ, αλλά και ενίσχυσης του ελεγκτικού μηχανισμού με επάρκεια ελεγκτών.

• Για πολλοστή φορά κυκλοφορούν φήμες ότι σύντομα θα λυθεί το θέμα του επιδόματος ευθύνης, στην συνέχεια του ανθυγιεινού και μετέπειτα όλα τα υπόλοιπα που μας απασχολούν και διεκδικούμε (ΣΣΕ, μη αναζήτηση επιστροφής αναδρομικών κτλ).

ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΟΥΝ, ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Η χθεσινή απεργία, καθώς και η δικαστική μας δικαίωση, δυναμώνουν τον Αγώνα μας στην διεκδίκηση των αιτημάτων μας.

Καθοριστική και η εκ νέου πορεία διαμαρτυρίας που πραγματοποιήσαμε καθώς «φαίνεται ξεκάθαρα πλέον ότι έχουμε «αλλάξει» την στάση των μέσων μαζικής ενημέρωσης απέναντι μας. Και όλα δυστυχώς αυτά με την παρουσία-συμμετοχή μικρού όγκου συναδέλφων.

Αντιληφθείτε το αποτέλεσμα εάν όλοι οι συνάδελφοι συνειδητοποιήσουν το πόσο σημαντική είναι η παρουσία-συμμετοχή όλων μας και των οικογενειών μας στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας που πραγματοποιούμε.

Ο Αγώνας συνεχίζεται.

sakisgeorgiadis