1) Διάρκεια της σύμβασης: να αυξηθεί η διάρκεια της σύμβασης από 7,5 έτη (5 έτη + δυνατότητα παράτασης 2,5 έτη)- σε 10 έτη,
..................
2) Φυσικό αντικείμενο της σύμβασης Το φυσικό αντικείμενο της σύμβασης έχει οριστεί ως συγκεκριμένος αριθμός χιλιομέτρων. Ο αριθμός αυτός χιλιομέτρων να είναι ο ελάχιστος, να μην μπορεί δηλαδή να μειωθεί μονομερώς καθώς αποτελεί την βάση υπολογισμού της οικονομικής επένδυσης του αναδόχου. Να προβλεφθεί η δυνατότητα αύξησης του αριθμού χιλιομέτρων κατόπιν συμφωνίας με τον ανάδοχο και αντίστοιχης αναπροσαρμογής της αμοιβής του. Επιπλέον τυχόν μονομερής από τον ΟΑΣΑ αλλαγή των αρχικών όρων διενέργειας των δρομολογίων – αριθμός και συχνότητα στάσεων- με αρνητική επίδραση στο κόστος διενέργειάς τους να επιφέρει αύξηση της αμοιβής του αναδόχου, ακόμα και αν ο αριθμός των χιλιομέτρων παραμένει σταθερός. Επίσης να υπάρξει πρόβλεψη για τυχόν απόκλιση των πραγματικών χιλιομέτρων των δρομολογίων από τα χιλιόμετρα που έχει προϋπολογίσει ο ΟΑΣΑ, τι θα ισχύσει σε αυτή την περίπτωση?
............
3) Αμοιβή Αναδόχου: το Μέγιστο Μοναδιαίο Κόστος εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου (ΜΜΚ) το οποίο έχει προεκτιμηθεί από τον ΟΑΣΑ σε ΜΜΚ: €2,130 /οχηματο-χιλιόμετρο κρίνεται μη βιώσιμο. Προτείνεται να αυξηθεί σε τουλάχιστον €2,9 /οχηματο-χιλιόμετρο καθώς δεν λαμβάνει υπόψη τα αυξημένα κόστη του αναδόχου όπως ενδεικτικά το υψηλότερο κατά 30% μίσθωμα που θα κληθεί να καταβάλει για τα αρθρωτά λεωφορεία έναντι των συμβατικών,
............
4) Αναπροσαρμογή αμοιβής του αναδόχου: Πέραν της αναφερόμενης ρήτρας καυσίμου να προβλεφθεί ρήτρα αναπροσαρμογής βάσει πληθωρισμού και ενδεχόμενης αύξησης μισθών τα προσεχή έτη μέσω Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας,
.........
5) Τρόπος πληρωμής: Να διευκρινιστεί περαιτέρω ο μηχανισμός επικύρωσης και εκκαθάρισης των διανυθέντων χιλιομέτρων που θα οδηγεί στην αμοιβή του αναδόχου και τι θα ισχύει σε περίπτωση διαφωνίας, πέραν της εμπλοκής του ανεξάρτητου ελεγκτή,
............
6) Σύστημα τηλεματικής και έκδοσης εισιτηρίων: να προσδιοριστεί με σαφήνεια το κόστος προμήθειας, εγκατάστασης και συντήρησης του απαιτούμενου συστήματος τηλεματικής και έκδοσης εισιτηρίων και να προβλεφθεί αποζημίωση του αναδόχου για περιπτώσεις βανδαλισμού του εξοπλισμού αυτού,
..............
7) Χρόνος Διαθεσιμότητας Οχημάτων: ο προβλεπόμενος χρόνος των 90 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης για την παραγγελία, προμήθεια και ομογενοποίηση του στόλου των λεωφορείων κρίνεται μη ρεαλιστικός. Προτείνεται να υπάρξει χρονική διαφοροποίηση ώστε το 30% του απαιτούμενου αριθμού λεωφορείων να είναι διαθέσιμό εντός 90 ημερών από την υπογραφή της σύμβασης, 30% εντός 6 μηνών και το υπόλοιπο 40% εντός 9 μηνών από την υπογραφή της.