Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

ΝΕΟ: Στην ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή και το «e-ticket» των επεκτάσεων Μετρό - ΤΡΑΜ προς Πειραιά

"Σαρώνει" τους διαγωνισμούς η ΤΕΡΝΑ, που μονοπωλεί τα έργα ψηφιοποίησης σε ΟΑΣΑ - ΟΣΕΘ. Στη Θεσσαλονίκη βέβαια, της βάζουν τρικλοποδιές διάφορα συμφέροντα, αλλά ...θα συνηθίσουν.

Στην Τέρνα Ενεργειακή, του ...ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, κατακυρώθηκε η σύμβαση ύψους 6.574.799 ευρώ για το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις επεκτάσεις του Μετρό και του Τραμ προς Πειραιά.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΑΣΑ μόλις προ ημερών «άναψε πράσινο» για να καταλήξει στην εισηγμένη, η οποία είχε οριστεί τον Σεπτέμβριο ως προσωρινός ανάδοχος, η σύμβαση με τίτλο «Προμήθεια, Εγκατάσταση, Δοκιμή, Θέση σε Λειτουργία, Συντήρηση και Υποστήριξη Εξοπλισμού για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου της επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά και της επέκτασης Τραμ προς Πειραιά». 

Η διάρκεια της σύμβασης είναι 64 μήνες (8 μήνες υλοποίηση, 56 μήνες λειτουργία & συντήρηση για την α΄ τμηματική παραλαβή και 14 μήνες υλοποίηση & 50 μήνες λειτουργία και συντήρηση για τη β΄ τμηματική παραλαβή). Η χρηματοδότηση προέρχεται από το πρόγραμμα «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ», ΕΣΠΑ 2014 2020, Ταμείο Συνοχής και το εθνικό ΠΔΕ.

Ειδικότερα, ο διαγωνισμός προέβλεπε την προμήθεια και εγκατάσταση: 46 Αυτόματων Μηχανημάτων Έκδοσης Καρτών (ΑΜΕΚ), 6 Κέντρων Διαχείρισης Σταθμού (ΚΔΣ), ενός Κέντρου Διαχείρισης (ΚΔ) και 70 πυλών (συν 3 εφεδρικών) ενώ για τις νέες στάσεις του Τραμ, 20 Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των αστικών συγκοινωνιών Αττικής (αλλά και Θεσσαλονίκης) είναι αποτέλεσμα έργων στον τομέα του ICT (Information and Communication Technology), από την ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή. Στην Αττική, το γνωστό σε όλους μας ηλεκτρονικό εισιτήριο υλοποιήθηκε με ιδιωτικό φορέα σύμπραξης την HELLAS SMARTICKET A.E. (HST A.E.) με μετόχους τις ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ (35%), ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ (35%) και LG CNS (30%).

η ανάθεση του e-ticket της Θεσσαλονίκης στην ΤΕΡΝΑ



Το σύστημα υποστηρίζει τεχνικά το κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και παρακολούθησης του εξοπλισμού (Call Center/Monitoring) σε βάρδιες 24/7, ενώ υποστήριξη πεδίου κάνουν, επίσης σε βάρδιες 24/7, 40 τεχνικοί πεδίου με 9 εταιρικά οχήματα. Συνολικά, από πλευράς Ιδιωτικού Φορέα Σύμπραξης, απασχολούνται σε μόνιμες θέσεις εργασίας πάνω από 100 άτομα.

Ο ανάδοχος του έργου προσφέρει επίσης συνεχή υποστήριξη στις νέες επεκτάσεις ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ (σταθμοί και στάσεις επέκτασης προς Πειραιά).



sakisgeorgiadis