Από τότε που δημιουργήθηκαν οι λεωφορειολωρίδες, για να τρέχουν ανεμπόδιστα τα αστικά του ΟΑΣΘ και να επιτελούν το ρόλο τους που είναι η μαζική μεταφορά επιβατών, ξεκίνησε ο αγώνας των ταξιτζήδων να "σπάσουν" την απαγόρευση εισόδου άλλων οχημάτων σε αυτές.
ΝΑΙ ή ΟΧΙ τα ταξί στις λεωφορειολωρίδες;
Τα πράγματα πάντα ήταν απλά: οι ειδικοί (τους οποίους οι πολιτικοί μας καλούν να εμπιστευόμαστε και να ακούμε...) ήταν, είναι και θα είναι ξεκάθαροι: ΟΧΙ στην είσοδο ταξί. Το ίδιο και οι χρήστες των λεωφορειολωρίδων, δηλαδή οι οδηγοί του ΟΑΣΘ. Το ίδιο και οι επιβάτες του ΟΑΣΘ, που θέλουν να βλέπουν το λεωφορείο να τρέχει ανεμπόδιστο.
Οι ταξιτζήδες πάλι, θέλουν προφανέστατα, ΝΑΙ να μπορούν να μπαίνουν στις λωρίδες αυτές. Αν δεν μπορούν, η ζωή τους γίνεται πολύ δύσκολη και χάνουν λεφτά. Είναι τόσο κεφαλαιώδης για τη δουλειά τους, η είσοδος στις λεωφορειολωρίδες, που όταν απαγορεύεται, το ΤΑΞΙ χάνει δεκάδες χιλιάδες ευρώ από την αξία του! Με πολύ απλά λόγια, σήμερα το ΤΑΞΙ πωλείται στη Θεσσαλονίκη 130-135 χιλιάδες ευρώ. Αν απαγορευτεί η είσοδος στις λ.λωρίδες, σε μια μέρα, η αξία τους θα πέσει κάτω από τις 100 χιλιάδες!
Ο διαιτητής
Κι έτσι , οι πολιτικοί, παίζουν το ρόλο του διαιτητή στο ματς: και φυσικά, σφυρίζουν υπέρ του πραγματικά ισχυρού, που είναι οι ταξιτζήδες. Μπορεί οι ειδικοί, οι θεσμικοί, οι μελετητές, οι επιστήμονες, οι συγκοινωνιολόγοι, οι πολεοδόμοι, οι χωροτάκτες να συμφωνούν στο "ΟΧΙ", οι πολιτικοί όμως ξέρουν ποιός πραγματικά κάνει κουμάντο! Οι ταξιτζήδες που θέλουν το "ΝΑΙ", είναι αριθμητικά πολύ λιγότεροι, από αυτούς που θέλουν το "ΟΧΙ" στις λεωφορειολωρίδες, είναι όμως πολύ οργανωμένοι! Γι αυτό πάντα ο διαιτητής, παίζει 90 - 10 υπέρ των ταξιτζήδων, γιατί από τους άλλους, του ΟΧΙ, δεν κινδυνεύει!
διαβάζουμε στο Σωματείο Ταξί Θεσσαλονίκης: