Μια ακόμη "πονεμένη" ιστορία της Θεσσαλονίκης, είναι η είσοδος των Ταξί στις λωρίδες αποκλειστικής κίνησης λεωφορείων. Πάγιο αίτημα των ταξιτζήδων είναι ....
Από την άλλη, ο ΟΑΣΘ διαμαρτύρεται ότι , τα "μπες - βγες" των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, τις ακυρώνουν ουσιαστικά, καθώς εμποδίζουν τα αστικά λεωφορεία να κινούνται απρόσκοπτα.
Κι έτσι, επί χρόνια ζούμε το ...έργο, "μπαίνουν - δεν μπαίνουν τα ταξί στις λωρίδες για τον ΟΑΣΘ".
Η πρόσφατη ιστορία ξεκίνησε στις 26-4-2021, όταν ο τότε Υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης, έκανε το χατίρι των ταξιτζήδων και τους έβαλε (παρέτεινε παλιότερη απόφαση) στις λεωφορειολωρίδες, "προσωρινά" μέχρι την 31-12-2021.
![]() |
ΦΕΚ Β' 1706/21 |
Στις 31-12-2021, ημέρα που έληγε η "προσωρινή" άδεια, ο νέος Υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος, έδωσε παράταση για έναν ακόμη χρόνο, μέχρι 31-12-2022, παρά τις αντίθετες εισηγήσεις του αρμόδιου κρατικού φορέα (ΟΣΕΘ)
![]() |
ΦΕΚ Β' 6475/21 |
Επειδή η 31-12-2022, πλησιάζει, το Υπουργείο ξαναζήτησε τις απόψεις των φορέων. Οι ταξιτζήδες θέλουν φυσικά να παγιωθεί το καθεστώς, αλλά ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, είναι ΑΠΟΛΥΤΟΣ: Να τελειώνουν οι παρατάσεις, να μην επιτρέπονται τα ταξί στις λ/δ , για να κινούνται ελεύθερα τα αστικά του ΟΑΣΘ, που πλέον καλύπτουν ικανοποιητικά τις συγκοινωνιακές ανάγκες "προς όφελος της εξυπηρέτησης των πολιτών".
![]() |
έγγραφο 3020/29-9-2022, ΟΣΕΘ |