Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2022

Ποιές είναι οι 4 ευρωπαϊκές εταιρείες που μπορούν να αναλάβουν το Μετρό Θεσσαλονίκης

Τέσσερις μόνο, είναι οι εταιρείες που πληρούν τις προδιαγραφές της διακήρυξης του διαγωνισμού παραχώρησης της λειτουργίας και συντήρησης Μετρό Θεσσαλονίκης.

Όπως προβλέπεται... στους όρους του διαγωνισμού, ο παραχωρησιούχος απαιτείται να έχει εμπειρία στη λειτουργία γραμμών αστικών σιδηροδρόμων, με απαραίτητη εμπειρία και στη λειτουργία πλήρως αυτοματοποιημένων γραμμών. Συγκεκριμένα, πρέπει να να έχει εμπειρία σε λειτουργία γραμμής μήκους τουλάχιστον 10 χλμ. με τουλάχιστον 10 υπόγειους σταθμούς, 20 συρμούς που ελέγχονται από CBTC (communication-based train control), και το λιγότερο με διακίνηση 12.000 επιβατών ανά ώρα και ανά κατεύθυνση. Επίσης, τουλάχιστον 3ετή εμπειρία μέσα στην τελευταία δεκαετία σε λειτουργία γραμμής με αυτοματοποιημένη λειτουργία.


Τις προϋποθέσεις αυτές τηρούν 4 μόνο Ευρωπαϊκές εταιρείες, με τις οποίες θα συνεργαστεί αναγκαστικά, όποιος θέλει να πάρει το ΣΔΙΤ της Θεσσαλονίκης:


-H Ιταλική AnsaldoBreda Driverless Metro / Ansaldo STS CBTC - (Μετρό Κοπενγάχης, Μιλάνου, Ρώμης)

-Η Γαλλική Alstom Urbalis 400 - Μετρό Λυών

-Η Γερμανική Siemens Trainguard MT CBTC - Μετρό Παρισιού

-Η Γαλλική Bombardier CITYFLO 650 - Μετρό Μονάχου .

Συνεπώς, το Μετρό της Θεσσαλονίκης, θα έχει Ιταλική, Γαλλική ή Γερμανική υπογραφή.

H Πυθία των ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΝΕΩΝ, προβλέπει ...Alstom  με το κορυφαίο CBTC Urbalis 400 ! Ελλάς - Γαλλία, συμμαχία!

Σάκης Γεωργιάδης, 14/9/22





sakisgeorgiadis