Γράφει ο Σάκης Γεωργιάδης
Ο "καθηγητής Γιώργος Σκόδρας", όπως υπέγραφε ο πρώην Πρόεδρος του ΟΑΣΘ, παρέδωσε τα ηνία του Οργανισμού στον Κώστα Ταγγίρη, εκφωνώντας ένα ...λογύδριο, που κατά βάση ήταν σωστό. Είπε όμως μια πολύ μεγάλη ανακρίβεια, την οποία δεν μπορούμε, ως άνθρωποι των συγκοινωνιών, παρά να καυτηριάσουμε:Είπε ο κ.Σκόδρας, κατά λέξη: "η διοίκησή μας εκπόνησε άμεσα συνεκτικό σχέδιο διαχείρισης της κρίσης που παραλάβαμε εισαγάγοντας την καινοτομία της μίσθωσης λεωφορείων, στο πλαίσιο της οποίας πέτυχε -μαζί με τον δημο Θεσσαλονίκης- να φέρει στην πόλη περισσότερα από 300 λεωφορεία μέσα σε 12 μήνες, περισσότερα από όσα είχαν έρθει τα προηγούμενα 30 χρόνια".
Αυτό εξόργισε τους πρώην μετόχους του ΟΑΣΘ, τους ανθρώπους που τον έφτιαξαν δηλαδή, επειδή είναι εντελώς λανθασμένο.Για την ιστορία, ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ ΑΓΟΡΑΣΕ 950 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ λεωφορεία τα 30 τελευταία χρόνια της ύπαρξής του (1987-2017), από τα οποία 639 τα τελευταία 15 χρόνια, σε αντίθεση με το δημόσιο που από τις 25-7-2017, που "απαλλοτρίωσε" τον ΟΑΣΘ, δεν αγόρασε ΚΑΝΕΝΑ!!!! Πέντε χρόνια, ΟΥΤΕ ΕΝΑ καινούριο! Μόνο μεταχειρισμένα κι αυτά με νοίκι !
Αυτά, για να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τώ Θεώ και να σεβόμαστε τους ανθρώπους, που μόχθησαν επί δεκαετίες για να έχει η Θεσσαλονίκη, μια από τις καλύτερες συγκοινωνίες της Ευρώπης, μέχρι να έρθουν οι κρατιστές...
Αυτά ΑΓΟΡΑΣΑΝ οι ιδιώτες :