Απόκτηση και δρομολόγηση 5 τρένων ETR 470 με κεφαλαιακή δαπάνη παρόχου 47,5 εκ. ευρώ και ολοκλήρωση επένδυσης το τέλος του 2022.
Μίσθωση νέων υδρογονοκίνητων τρένων (10 μονάδες) με δαπάνη 54 εκ. ευρώ και ορίζοντα ολοκλήρωσης της επένδυσης το τέλος του 2027.
Μίσθωση νέων ηλεκτροκίνητων τρένων (10 μονάδες) με κεφαλαιακή δαπάνη 32 εκ. ευρώ και ολοκλήρωση της επένδυσης στα τέλη του 2027.
(συνολικό κόστος μίσθωσης : 86 εκ.)
Αναβάθμιση μισθωμένου στόλου τρένων (15 μονάδες) με δαπάνη 15 εκ. ευρώ και ολοκλήρωση της επένδυσης στα τέλη του 2029.
Συστήματα ΙΤ (σύστημα πληροφόρησης επιβατών, νέα εμπορική πλατφόρμα, ενσωμάτωση περιστρεφόμενων θυρών ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Αθήνα, σύστημα διαχείρισης στόλου με κεφαλαιακή δαπάνη) με δαπάνη 15 εκ. ευρώ και ολοκλήρωση επένδυσης τον Δεκέμβριο του 2024.
Αναβάθμιση μισθωμένου στόλου τρένων (15 μονάδες) με δαπάνη 15 εκ. ευρώ και ολοκλήρωση της επένδυσης στα τέλη του 2029.
Συστήματα ΙΤ (σύστημα πληροφόρησης επιβατών, νέα εμπορική πλατφόρμα, ενσωμάτωση περιστρεφόμενων θυρών ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Αθήνα, σύστημα διαχείρισης στόλου με κεφαλαιακή δαπάνη) με δαπάνη 15 εκ. ευρώ και ολοκλήρωση επένδυσης τον Δεκέμβριο του 2024.
(συνολικές επενδύσεις: 163,5 εκ. μέχρι το 2029)