Πέμπτη 14 Απριλίου 2022

Ταλαιπωρία εγκύου σε ΚΤΕΛ

Ταλαιπωρία αναφέρει ότι υπέστη από το υπεραστικό ΚΤΕΛ Αγρινίου, γυναίκα οκτώ μηνών έγκυος, που... χθες Τετάρτη 13-4-2022, έκλεισε εισιτήριο για την Αθήνα για προγραμματισμένο ραντεβού με ιατρό.

Η γυναίκα πήγε στο ΚΤΕΛ είκοσι λεπτά πριν την αναχώρηση, όπως αναφέρει, όπου και της έγινε γνωστό πως το εισιτήριο της, είχε δοθεί σε άλλον, επειδή έπρεπε να βρίσκεται εκεί 40 λεπτά νωρίτερα. Μάλιστα, όπως λέει στο agriniopress, δεν την είχε ενημερώσει κάνεις γι’αυτήν την υποχρέωση των επιβατών.

Έτσι η έγκυος, μπήκε σε μια διαδικασία που της κόστισε σε χρόνο και χρήμα και φυσικά, σε κούραση, αφού αναχώρησε τέσσερις ώρες αργότερα και υποχρεώθηκε να επιστρέψει σπίτι της για να πάει πάλι στο ΚΤΕΛ, επιβαρυνόμενη και με το ταξί που την μετέφερε.

Η καταγγελία:


«Πήρα χθες τηλέφωνο κι έκλεισα μια θέση για Αθηνα για τις 15:00.
Να επισημάνω ότι είμαι έγκυος 8 μηνών κι έπρεπε να είμαι στο νοσοκομείο Αλεξάνδρας για να με δει γιατρός.

Πήγα λοιπόν στο εκδοτήριο 20 λεπτά πριν τις 15:00 για να πάρω το εισιτήριό μου. Και μου είπε ο υπάλληλος ότι έπρεπε να είμαι εκεί 40 λεπτά νωρίτερα (που δε με ενημέρωσαν χθες όταν πήρα να κλεισω τη θέση μου) κι οτι την ακύρωσαν και την έδωσαν σε άλλον.


Τους ειπα οτι ειμαι εγκυος κι οτι πρέπει να με δει γιατρός και δεν τους κάηκε καρφάκι…

Έκλεισα θέση αναγκαστικά για να φύγω με το επόμενο δρομολόγιο που είναι στις 19:00 το οποίο δεν είναι κι express και θα ταλαιπωρηθώ πολυ. Κι επίσης πλήρωσα 10 ευρώ στα ταξί πήγαινε-έλα από και προς το σπίτι μου και θα δώσω κι άλλα 5 ευρώ για να πάω πάλι στο ΚΤΕΛ στις 18:00 για να ταξιδέψω στις 19:00 για Αθήνα .

Είναι απαράδεκτοι που ταλαιπωρούν έτσι τον κόσμο κι από το να ακυρώνουν θέσεις, ας βάλουν κι άλλο δρομολόγιο…»

Να σημειωθεί πάντως, πως σε άλλες περιπτώσεις, οι επιβάτες ενημερώνονται πως σε περίπτωση τηλεφωνικής κράτησης, θα πρέπει να βρίσκονται στο ΚΤΕΛ μισή ώρα νωρίτερα. Η γυναίκα στην περίπτωση της υποστηρίζει πως κάτι τέτοιο δεν έγινε. Στην ιστοσελίδα του υπεραστικού ΚΤΕΛ Αιτωλοακαρνανίας, επίσης δεν υπάρχει σχετική ενημέρωση.

............
Το σχόλιό του sakisgeorgiadis.blogspot.com:


Η γυναίκα φαίνεται να έχει δίκιο, αν στο έντυπο του εισιτηρίου (προφανώς η κυρία δεν είχε εισιτήριο, παρά μόνο τηλεφωνική κράτηση) ή στην ιστοσελίδα του ΚΤΕΛ δεν αναγράφεται το κλασικό, που πρέπει να έχουν ΟΛΕΣ οι ιστοσελίδες των ΚΤΕΛ : "Οι επιβάτες οφείλουν να βρίσκονται στο σημείο αναχώρησης 30’ τουλάχιστον πριν την προγραμματισμένη αναχώρησή τους".
Δεν είναι δυνατόν το 2022, να μην υπάρχουν όροι μεταφοράς και έκδοσης εισιτηρίων σε site ΚΤΕΛ.
Δείτε για παράδειγμα το site του ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, με τους σωστούς όρους εδώ 
Το αν ενημερώθηκε τηλεφωνικά με το κλασικό "να είστε μισή ώρα πριν", είναι δύσκολο να αποδειχθεί, εαν δεν υπάρχει νόμιμη καταγραφή κλήσεων.

sakisgeorgiadis