Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022

Οι Δήμοι της Ελλάδας "ψωνίζουν" Τουρκικά λεωφορεία. Μήπως είναι σκάνδαλο;

 Όλο και περισσότεροι Δήμοι, προμηθεύονται με διαγωνισμούς ηλεκτρικά λεωφορεία. Ανάδοχος στις περισσότερες περιπτώσεις, αναδεικνύεται ελληνική αντιπροσωπεία, η οποία.... αντιπροσωπεύει ...τουρκικά ηλεκτρικά λεωφορεία και μάλιστα, τουρκικής βιομηχανίας, που εκφράζει το βαθύ μιλιταριστικό κράτος της γείτονος κι έχει τις ευλογίες των Ισλαμιστών και του ίδιου του Ερντογάν. 

Πρόσφατα μάλιστα, η ακριτική Ρόδος, έκανε διαγωνισμό, στον οποίο υπήρξε μια και μοναδική προσφορά (γιατί άραγε;) για το τουρκικό ηλεκτρικό λεωφορείο ATAK (σημειολογία: παραπέμπει σε επίθεση;) της Karsan.

Δεν είναι σχήμα οξύμωρο, να υπάρχουν δεκάδες ελληνικές εταιρείες (π.χ. ΝΚ Κιολεϊδης), που κατασκευάζουν ηλεκτρικά λεωφορεία σε συνεργασία με ξένες βιομηχανίες, με υψηλή προστιθέμενη αξία εντός Ελλάδας και νησιά, που υποφέρουν από τις παραβιάσεις τουρκικών μαχητικών, να επιμένουν να ψωνίζουν τουρκικά;

Οι καταγγελίες για "φωτογραφικούς" διαγωνισμούς, που αποκλείουν προμηθευτές, έρχονται βροχή στο blog μας. 

Μήπως πρέπει να ασχοληθούν στο Μέγαρο Μαξίμου, με τη διαφάνεια στις προκηρύξεις, ώστε να μην υπάρχουν υπόνοιες ότι η Ελλάδα είναι μπανανία, που κάνει συνεχώς "φωτογραφικούς", προσχηματικούς διαγωνισμούς;

Θα γεμίσει η Ελλάδα, με περίεργα ηλεκτρικά λεωφορεία, που σε λίγα χρόνια, δεν θα ξέρουμε τι να τα κάνουμε και πού να τα ανακυκλώσουμε.

Τα περισσότερα ηλεκτρικά λεωφορεία, που προμηθεύονται οι Δήμοι, είναι ...αγνώστου κατασκευής και προέλευσης. Όλες οι χώρες προμηθεύονται σοβαρά οχήματα εγνωσμένης αξίας κατασκευαστών, κάνοντας συμβόλαια με τους μεγάλους κατασκευαστές, η Ελλάδα έγινε Βαβέλ, με κάθε λογής περίεργο ηλεκτρικό λεωφορείο.

Κι όπως σωστά επισημαίνει αναγνώστης: Πώς είναι δυνατόν, σε διαγωνισμούς για ηλεκτρικά λεωφορεία, αντί να υπάρχουν 30 και 40 προσφορές (οι μάρκες είναι εκατοντάδες), να υπάρχει πάντα ΜΙΑ μόνο προσφορά και μάλιστα χωρίς έκπτωση;

sakisgeorgiadis