Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2022

"Έκλεισε" η μεγαλύτερη παραγγελία λεωφορείων υδρογόνου στον κόσμο

 Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας πρόκειται να επιδοτήσει την αγορά 624 λεωφορείων υδρογόνου που θα τεθούν σε λειτουργία στο νότιο τμήμα της χώρας, έως ....το τέλος του 2025. 

 Οι αρχές της Νότιας Κορέας θα δαπανήσουν 142 εκατομμύρια ευρώ για την επιδότηση της «μεγαλύτερης παραγγελίας στον κόσμο» για λεωφορεία υδρογόνου 


465.000 ευρώ η τελική τιμή πώλησης - τα 228.000 επιδότηση, ο πελάτης αγοράζει το λεωφορείο μόνο 237.000 ευρώ

Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και οι τοπικές αρχές θα συνεισφέρουν με 220.000 ευρώ για κάθε λεωφορείο κυψελών καυσίμου, αξίας 465.000 ευρώ με την κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai να προσφέρει έκπτωση 8.000 ευρώ σε κάθε λεωφορείο.

Αυτό σημαίνει ότι οι τοπικές ιδιωτικές εταιρείες λεωφορείων στην επαρχία Busan, Ulsan και Gyeongnam θα πληρώσουν μόνο 237.000 ευρώ ανά όχημα μηδενικών εκπομπών για να αντικαταστήσουν τα υπάρχοντα λεωφορεία ντίζελ και συμπιεσμένου φυσικού αερίου.

Οι επιδοτήσεις για το έργο ανέρχονται σε 142 εκατομμύρια ευρώ (624 λεωφορεία Χ 228.000).

Στη Ν.Κορέα λειτουργούν αυτή τη στιγμή 112 σταθμοί εφοδιασμού με υδρογόνο, ενώ μέσα στο 2022, θα προστεθούν ακόμη 38 πρατήρια.




Πώς κινείται το λεωφορείο υδρογόνου  

 Σχηματικά, η ροή της ενέργειας έχει ως εξής: αέρας από το εξωτερικό περιβάλλον και υδρογόνο από τις δεξαμενές καυσίμου κατευθύνονται προς τις κυψέλες καυσίμου. Εκεί, ως αποτέλεσμα της χημικής αντίδρασης, δημιουργούνται νερό και ηλεκτρική ενέργεια. Κατόπιν, η ηλεκτρική ενέργεια κατευθύνεται είτε προς τη γραμμή μετάδοσης κίνησης, ή προς τη συστοιχία των μπαταριών –ανάλογα με την ανάγκη που «βλέπουν» τα ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου. Σταδιακά, η ισχύς του μοτέρ αυξάνει, και το όχημα αρχίζει να κινείται.

sakisgeorgiadis