Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2022

Νίκος Παππάς : Το 2024 τα νέα λεωφορεία (..παραείναι αισιόδοξος!)

Για τεράστιες ευθύνες καταγγέλει τον υπουργό Μεταφορών Κ. Καραμανλή ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και Τομεάρχης Μεταφορών, Νίκος Παππάς, σχετικά με την τέταρτη παράταση (σ.σ. η είδηση εδώ) στον διαγωνισμό για την προμήθεια 770 αστικών λεωφορείων

Όπως αναφέρει σε δήλωσή του:

«Ενώ, το φθινόπωρο του 2019 ακύρωσε τον διαγωνισμό του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία για 750 νέα οχήματα, εκ των οποίων τα 510 θα κυκλοφορούσαν ήδη από το τέλος του 2021, τώρα προσπαθεί, με παλινωδίες, να «τρέξει» έναν διαγωνισμό ο οποίος θα φέρει νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μετά το τέλος του 2023.

Για τους επόμενους μήνες οι πολίτες θα συνεχίσουν να στριμώχνονται στα ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας και τρομερής εξάπλωσης του ιού με τα γνωστά αποτελέσματα.

Για το επόμενο (μακρύ) διάστημα τα ακατάλληλα και πολυμεταχειρισμένα οχήματα, που έχουν νοικιαστεί σαν να αγοράζαμε καινούρια, θα συνεχίσουν να κοστίζουν ακριβά και να μη λύνουν ουσιαστικά το πρόβλημα. Ευνοημένοι, λοιπόν, θα συνεχίσουν να είναι όσοι τα νοικιάζουν στο δημόσιο.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη, εθισμένη στην ανικανότητά της και τις απευθείας αναθέσεις, δεν μπορεί ούτε διαγωνισμό να «σταυρώσει» ούτε την κοινωνία να στηρίξει»

...........
Σχόλιο/παρατηρήσεις sakisgeorgiadis.blogspot.com, έτσι για την ιστορία, επειδή τα γραπτά μένουν:

1. Η ΝΔ δεν ακύρωσε τον διαγωνισμό Σπίρτζη, τον ακύρωσε η ΑΕΠΠ κατόπιν προσφυγών, το ΄παμε χιλιάδες φορές (ολόκληρη η απόφαση εδώ).

2. Τα λεωφορεία δεν θα κυκλοφορήσουν πριν το 2025, δεν είναι στραγάλια. Και να ευδοκιμήσει ο διαγωνισμός, οι βιομηχανίες θέλουν χρόνο για να παραδώσουν 770 λεωφορεία και κάτι ακόμη πιο δύσκολο: λεφτά!

3. Οι πολίτες σε όλο τον κόσμο στριμώχνονται κατά διαστήματα στις αστικές συγκοινωνίες. Όποιος κι αν ήταν στην κυβέρνηση, ίδια θα ήταν η εικόνα. Καμία πόλη δεν σηκώνει χιλιάδες λεωφορεία, ώστε να μπαίνουν μόνο καθιστοί και αραιά.

4. Τα λεωφορεία που πήρε με leasing η κυβέρνηση ΝΔ, είναι εξαιρετικά, άλλωστε είναι σχεδόν τα μόνα που κυκλοφορούν (ιδιαίτερα στη Θεσσαλονίκη)

5. Τα λεωφορεία που πήρε με leasing η κυβέρνηση ΝΔ, δεν κοστίζουν ακριβά, αντιθέτως είναι μια πολύ καλή και φθηνή λύση, που έσωσε τις συγκοινωνίες. Φυσικά, κάποτε πρέπει να πάρουμε και καινούρια και υβριδικά, αλλά αυτό -με τις διαδικασίες των διαγωνισμών- είναι εξαιρετικά δύσκολο.

6. Οι ιδιώτες που τα νοικιάζουν στο δημόσιο (Παπαδάκης, Σταματίου, Σαρακάκης), δεν είναι ευνοημένοι. Ταλαιπωρημένοι είναι, που θα κλαίνε τα λεφτά τους. Πληρώνονται ...όποτε θυμηθεί η πατρίδα.

7. Έχει δίκιο ο κ. Παππάς στο ότι δεν μπορεί να τελειώσει τον διαγωνισμό η κυβέρνηση. Και γι αυτό υπάρχουν όντως ευθύνες, πάντως όχι στο πρόσωπο του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, αλλά στο πρόσωπο κάποιου πολύ ανίκανου, ιεραρχικά πιο κάτω απ΄αυτόν.


Σάκης Γεωργιάδης, 13/1/2022

sakisgeorgiadis