Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2022

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: 12 ακόμη γραμμές του ΟΑΣΑ στα ΚΤΕΛ με τη "βούλα" του Ελεγκτικού Συνεδρίου

Μόνο στα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ 

12 νέες γραμμές, τις οποίες θα εκτελούν επιπλέον 50 λεωφορεία των ΚΤΕΛ, ενέκρινε το Ελεγκτικό Συνέδριο με...

την απόφαση 1761/2022 του Εβδόμου Τμήματος, που απέρριψε την παρέμβαση του "Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ και θυγατρικών αυτού εταιρειών", που εκπροσωπήθηκε από τον Πρόεδρό του Κώστα Σιορίκη και δέχθηκε την από 7-10-2022 προσφυγή του ΟΑΣΑ.




Το Ε.Σ. ενέκρινε την πρόσφατη νομοθετική ρύθμιση για προσαύξηση του έργου μέχρι 25%.

"οι προς ανάθεση γραμμές αυξάνονται από 60 σε 74"


Σύμφωνα με την απόφαση:


"Κατ' ακολουθίαν των ανωτέρω πρέπει η κρινόμενη προσφυγή και η υπέρ αυτής παρέμβαση να γίνουν δεκτές επί των τέλει υπογραφής της οικείας σύμβασης και να διαταχθεί η απόδοση στην προσφεύγουσα του παραβόλου που κατέθεσε για την άσκησή της.

Για τους λόγους αυτούς

Απορρίπτει την από 14.10.2022 παρέμβαση του επαγγελματικού σωματείου με την επωνυμία «Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ και θυγατρικών αυτού εταιρειών».

Δέχεται την από 7.10.2022 προσφυγή ανάκλησης της ΟΑΣΑ Α.Ε και την υπέρ αυτής παρέμβαση της ΟΣΥ Α.Ε.

Ανακαλεί την 701/2022 πράξη του Ζ' Κλιμακίου.

Αποφαίνεται ότι δεν κωλύεται η σύναψη της ελεγχόμενης σύμβασης, θεωρούμενης ως νέας τοιαύτης, υπό τον όρο ότι τα αποτελέσματά της άρχονται από την υπογραφή της, αντίγραφο της οποίας επισυνάπτεται στην παρούσα σε ηλεκτρονική μορφή και τηρείται στη Γραμματεία.

Διατάσσει την απόδοση στην ΟΑΣΑ A.E. του παραβόλου που κατέθεσε για την άσκηση της προσφυγής.

Κρίθηκε και αποφασίσθηκε δια ζώσης την 1η Νοεμβρίου 2022 και με τηλεδιάσκεψη στις 8 και 14 Νοεμβρίου 2022."


"Νέα" κατά το Ε.Σ. η  σύμβαση

"Το Δικαστήριο επισημαίνει ότι η ελεγχόμενη σύμβαση αποτελεί νέα τοιαύτη σύμφωνα με όσα εκτέθηκαν στη σκέψη 31 και για τον λόγο αυτό πρέπει να διορθωθεί στο υποβληθέν προς έλεγχο σχέδιο η αφετηρία της ενιαύσιας διάρκειάς της κατά τρόπον ώστε αυτή να αρχίσει να ισχύει από την υπογραφή της από τα συμβαλλόμενα μέρη και τις υπομισθώτριες ΚΤΕΛ A.E."

πηγή: sakisgeorgiadis.blogspot.com

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ


Κρίσιμο θέμα η επικείμενη προμήθεια λεωφορείων

Το Ελεγκτικό Συνέδριο έλαβε σοβαρά υπόψη του, το διαγωνισμό για την προμήθεια ηλεκτρικών κλπ λεωφορείων, ένα θέμα που επισημάναμε από την πρώτη στιγμή στα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ και αναφέρει:

"Τον Οκτώβριο του έτους 2021 προκηρύχθηκε (διακήρυξη 6/2021 με αρ. πρωτ. 27135 1/5.10.2021) από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανοικτός ηλεκτρονικός διαγωνισμός για την επιλογή αναδόχου της προμήθειας 750 λεωφορείων και των παρελκομένων τους με στόχο την ανανέωση του στόλου των αστικών λεωφορείων, o οποίος δεν έχει εισέτι ολοκληρωθεί, ενώ κατά το χρονικό διάστημα από 15.4.2022 έως 13.5.2022 τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση από την ΟΑΣΑ A.E. σχέδιο διακήρυξης για την ανάθεση, μέσω διεθνούς ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού, της προμήθειας 25 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων μήκους έως 6 μ. (minibus) και των παρελκομένων τους, με σκοπό την ανανέωση του στόλου των αστικών λεωφορείων στη μείζονα περιοχή της Αθήνας. 

Εν όψει όλων των ανωτέρω και ιδίως της αβεβαιότητας ως προς την εξέλιξη του πανδημικού κύματος και του μεγέθους του επιδημιολογικού φορτίου στην Περιφέρεια Αττικής καθώς και του γεγονότος ότι η ΟΣY Α.Ε., όπως συνομολογεί, εξακολουθεί να αδυνατεί να εκτελέσει με ίδια μέσα το συγκοινωνιακό έργο, λόγω του μη επαρκούς αριθμού των οχημάτων της, καθώς και του παρωχημένου και της παλαιότητάς τους καθίσταται αναγκαία η προσφυγή στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση προκήρυξης για ένα επιπλέον έτος του επίδικου συγκοινωνιακού έργου εκτέλεσης αστικών και ειδικού τοπικού χαρακτήρα δρομολογίων προκειμένου να αντιμετωπισθεί και να προληφθεί η διασπορά της νόσου covid-19 σε περίπτωση ενός πιθανού επόμενου επεισοδίου έξαρσης της πανδημίας στην Ελλάδα. 

Η προσφυγή στην εξαιρετική αυτή διαδικασία δεν απορρέει από ευθύνη του αναθέτοντος φορέα, διότι βρίσκονται εν εξελίξει οι ανωτέρω διαγωνιστικές διαδικασίες για την αντικατάσταση των παλαιών οχημάτων και την ενίσχυση του στόλου του. 

Και σε ό,τι αφορά στην τήρηση του απολύτως αναγκαίου μέτρου, οι ελλείψεις που υπάρχουν στα οχήματα της ΟΣΥ A.E. και το μέγεθος του προς ανάθεση συγκοινωνιακού έργου (160 λεωφορεία και 74 γραμμές μαζί με τις απαιτούμενες υποδομές, τις οποίες δεν διαθέτει η ΟΣY A.E.), ενόψει και του υπαρκτού κινδύνου διασποράς της πανδημίας covid-19 και άλλων ιογενών λοιμώξεων λόγω του συνωστισμού, δικαιολογεί την προσφυγή στην εξαιρετική διαδικασία με διαπραγμάτευση για περιορισμένο χρονικό διάστημα ενός έτους.



Πηγή: ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ , 21/11/2022

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς την έγγραφη άδεια του συντάκτη

sakisgeorgiadis