Όπως είναι φυσικό, θα δρομολογηθούν στη γραμμή Αθήνα - Θεσσαλονίκη, δύο ζεύγη ημερησίως, με ώρες αναχώρησης, κατά πάσα πιθανότητα στις 7 το πρωί και στις 7 το βράδυ, κάτι που δεν φιξαρίστηκε ακόμη (υπάρχει και η σκέψη, το απογευματινό να μπαίνει στις 5.30 και το πρώτο πρωινό στις 06.22' να γίνεται με ETR).
Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν την Κυριακή 15 Μαϊου 2022
Τα ETR 470 θα κάνουν τη διαδρομή σε 3.50' περίπου και τις επόμενες μέρες θα ανοίξουν οι κρατήσεις θέσεων στο σύστημα κρατήσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο οποίο ο επιβάτης δεν μπορεί να κάνει κράτηση πέραν της 14ης Μαϊου 2022.
Διαβάστε τα πάντα για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με ένα κλικ εδώ
Κίνδυνος να "σπάσει" η γραμμή, από τις μεγάλες ταχύτητες των 200 χλμ/ώρα;
Λόγω αδικαιολόγητων καθυστερήσεων, κακοδιαχείρισης συμβάσεων, αλλά κυρίως κρίσιμων ζητημάτων που άπτονται της ασφαλούς εκτέλεσης των σιδηροδρομικών δρομολογίων παραιτείται από την ΕΡΓΟΣΕ ο πρόεδρος της επιτροπής ETCS, η οποία είναι αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο, Χρήστος Κατσιούλης.
Ο κ. Κατσιούλης, ο οποίος υπέβαλε την παραίτησή του στις 27 Απριλίου καταγγέλλει μεταξύ άλλων τη μη τήρηση των φυσικών αντικειμένων των συμβάσεων, κάτι το οποίο έχει ως αποτέλεσμα μεγάλες καθυστερήσεις στα έργα. Επίσης, αναφέρθηκε στη δυνατότητα κίνησης αμαξοστοιχιών με ταχύτητα 200 χιλιομέτρων την ώρα σε συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου, το Οινόη – Τιθορέα, «χωρίς σε αυτό να υπάρχει καμία ένδειξη της κατάστασης της γραμμής, ακόμα και θραύση αυτής’ με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ασφάλεια κυκλοφορίας των τρένων».