Στο επίκεντρο της διεξοδικής και με ειλικρινή διάθεση συζήτησης, βρέθηκε το μέλλον του Οργανισμού, στη σκιά της τριετούς καταστροφικής διαχείρισης από τη διοίκηση Σκόδρα με τις ευλογίες του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή.
Κοινή επιδίωξη η διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, ο εκσυγχρονισμός του ΟΑΣΘ στο πλαίσιο ενός συνολικού στρατηγικού σχεδίου, η διασφάλιση των δικαιωμάτων των εργαζομένων, μα πάνω απ' όλα η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Στο θέμα της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και της μη εφαρμογής της, είναι πλέον σαφές ότι τα συναρμόδια υπουργεία εμπαίζουν τους εργαζόμενους, που μοναδικό τους όπλο έχουν τον αγώνα για να διεκδικήσουν τα αυτονόητα.
έγραψε ο αν. Τομεάρχης Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης, στη σελίδα του.
Υ.Γ. Όχι, δεν ανέβηκαν στον έκτο.
ΦΩΤΟ: Γιαννούλης και Παππάς, έβαλαν στη μέση το Δήμκα και στα δεξιά τον Αθανασίου. Υπάρχει κάποιος συμβολισμός άραγε;