Πέμπτη 26 Μαΐου 2022

Απάντηση του ΟΣΕΘ στα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ για την καθαριότητα του Τ.Σ. ΙΚΕΑ

 Από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), την κρατική αρχή που προϊσταται όλων των παρόχων συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Γιάννη Τόσκα, λάβαμε την παρακάτω επιστολή:


Αξιότιμοι κύριοι της ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ,

Καταρχήν επιθυμούμε να σας ευχαριστήσουμε για τη σφαιρικότητα και εγκυρότητα των αναρτήσεων σας ως προς τις μεταφορές και το μεγάλο στοίχημα και στόχο της “βιώσιμης κινητικότητας”, θέματα στα οποία είμαστε όλοι ταγμένοι, ο καθένας από το σημείο και τον φορέα που υπηρετεί.

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ: Πεντακάθαρος σήμερα ο σταθμός ΟΑΣΘ στο ΙΚΕΑ (Φωτογραφίες)


Σε συνέχεια αναρτήσεων σας και ειδησεογραφίας αναφορικά με τις συνθήκες καθαριότητας στον Ανατολικό Τερματικό Σταθμό του ΙΚΕΑ (όπως ονομάζεται), καταρχήν πρέπει να σας αναφέρουμε ότι διενεργήσαμε και δική μας επιτόπου επίσκεψη (χθες απόγευμα) κατά την οποία επιβεβαιώσαμε ότι το πρόβλημα είναι υπαρκτό και, κατά ορισμένες ώρες, έντονο. Κατανοούμε πλήρως τη δυσφορία έως και αγανάκτηση (συχνά) τόσο του επιβατικού κοινού αλλά και εργαζομένων και άλλων χρηστών του χώρου.

Πρέπει, πάντως, να επισημανθεί και να καταστεί κατανοητό ότι η καθαριότητα στους Τερματικούς Σταθμούς (βάσει συμβάσεων χρησιδανείων) είναι αποκλειστική ευθύνη των χρηστών-παρόχων αστικής συγκοινωνίας, ήτοι του ΟΑΣΘ, στη συγκεκριμένη περίπτωση.. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, ένας διαγωνισμός προμήθειας του ΟΑΣΘ που περιλάμβανε την καθαριότητα (και των υπόψη) Τερματικών Σταθμών, είχε πρόσφατα λάβει χώρα. Η περίοδος όμως που ο τερματικός εξυπηρετούνταν από συνεργεία είχε δυστυχώς λήξει -έπειτα από αρκετές παρατάσεις-.. Ο διαγωνισμός βρίσκονταν προ λίγων ημερών στην τελική φάση της αξιολόγησης προσφορών των υποψηφίων αναδόχων (μετά από παρατάσεις). Ευελπιστούμε, ότι σύντομα θα αναλάβει εργασία ο νέος ανάδοχος του έργου και θα επανέλθει και ο χώρος στην αρχική του κατάσταση (και καλύτερα!).

Εν τω μεταξύ, ας μην ξεχνάμε ότι η καθαριότητα είναι και «ατομική ευθύνη» και υποχρέωση. Συνεπώς, επιθυμούμε και εμείς να ζητήσουμε τη συνεργασία όλων και την για λίγες μέρες (ή ώρες) ακόμη υπομονή του επιβατικού κοινού, επιδεικνύοντας, όμως, την ανάλογη συμπεριφορά και καθήκοντα ως πολιτών.

Τέλος, επιθυμούμε ως ΟΣΕΘ να ευχαριστήσουμε την ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και, κυρίως, τους επικεφαλής και τους απλούς εργαζομένους του ΚΤΕΛ Σερρών (που λειτουργεί ως υποπάροχος στον συγκεκριμένο τερματικό σταθμό) για τις αγόγγυστες και φιλότιμες προσπάθειες που κάνουν για το υπόψη θέμα αλλά και για την άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μας για καθαριότητα που έκαναν την 8η Μαϊου 2022 μολονότι ήταν Κυριακή (το απόγευμα της ημέρας τους ειδοποίησα προσωπικά). Προσπαθούν να κρατήσουν τον σταθμό ευπρεπή και καθαρό και τους ευχαριστούμε γι αυτό.

Ελπίζουμε όλοι να είναι ευαίσθητοι στα θέματα που δείχνουν τον πολιτισμό μας.

Με εκτίμηση,


Γιάννης Τόσκας
Συγκοινωνιολόγος (MS/ MUP)
Διευθύνων Σύμβουλος

sakisgeorgiadis