Οι στασεις ΔΕΝ ειναι του παροχου (σ.σ. ΟΑΣΘ) αλλα της εποπτικης αρχης Ν.4482/17 (σ.σ. ΟΣΕΘ), κατι που προφανως αγνοειται απο εκλεγμενους στη διοικηση του ΟΤΑ Θεσσαλονικης οταν μιλουν και γραφουν για σαθρο συστημα ΔΥ.
Επίσης θα πρέπει ΟΛΟΙ τους να γνωριζουν οτι τα στεγαστρα αποτελουν εξοπλισμό της στασης και οχι την ιδια τη σταση που σημαινεται απο ειδικο ενδεικτικο ιστο., και μπορει να υπαρξει και χωρις στέγαστρο (στεγαστρα=εξοπλισμος υπαιθρου-κοινοχρηστου χωρου, Νομοθεσια υπαιθριας διαφημισης εφοσον υφισταται διαφημιση).
Τα συγκεκριμενα στεγαστρα τοποθετηθηκαν απο το Δήμο Θεσσαλονίκης μετα απο διαγωνιστικη διαδικασια και εντασσονται στο προγραμμα Φιλοδημος ΙΙ του Υπουργείου εσωτερικών και ακολουθουν τις προδιαγραφες του ΟΑΣΑ περι στεγαστρων αναμονης επιβατων.
Συμφωνα με αυτες υπαρχουν 3 τυποι στεγαστρων αναλογα με τη διαθεσιμη επιφανεια του πεζοδρομιου λαμβανοντας υποψη και την ΥΑ για ελεύθερη οδευση πεζών (1,5 μετρο).
Ο συγκεκριμενος τυπος (Γ) λοιπον δεν διαθετει διαφημιση και το καθισμα ειναι τετοιο που να επιτρεπει την κίνηση αναπηρικου αμαξιδιου και να αποτρεπει τη χρηση του ως "κρεβατι".
Επίσης, το στεγαστρο της αστικης συγκοινωνιας τοποθετειται σε μικρη αποσταση απο τον ενδεικτικο ιστο της στασης.
Αξιο σχολιασμου ειναι μονο το δαπεδο της περιοχης της στασης (έλεγχος πριν την εγκατασταση) και η τηρηση του Νομου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Β.