Απαντώντας στην δια του τύπου καταγγελία σας θέλω αρχικά να σας ευχαριστήσω εκ μέρους της ΚΤΕΛ για την προτίμηση σας στην εταιρεία μας.
Με την παρούσα θέλω να βάλω τα πράγματα στη θέση τους και να εξιστορήσω τα γεγονότα όπως πραγματικά συνέβησαν.
Το δρομολόγιο της Κυριακής από Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα στις 19:30 εκτελείται μέσω Εδέσσης και όχι μέσω Εγνατίας (όπως τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας) και ο λόγος είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών από και προς τους νομούς Πέλλας και Ημαθίας.
Τα λεωφορεία που εκτελούν τα δρομολόγια έχουν σαράντα εννέα (49) θέσεις και μία του οδηγού πενήντα, άρα ο μέγιστος αριθμός επιβατών που επιτρέπεται να ταξιδέψουν είναι 49 άτομα ανά δρομολόγιο. Την συγκεκριμένη Κυριακή η εταιρία μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολόγησε ακόμη ένα λεωφορείο τουτέστην μεταφέρθηκαν, στις 19:30 ενενήντα οκτώ (98) άτομα από τους νομούς Θεσσαλονίκης Πέλλας και Ημαθίας προς τον νομό της Φλώρινας.
Ωστόσο, εσείς μη γνωρίζοντας τα παραπάνω και με ύφος 10 καρδιναλίων – υποθέτω, λόγω του πρόσκαιρου περάσματός σας από βουλευτικό γραφείο – με καλέσατε στο προσωπικό μου τηλέφωνο στις 19:21 και μαινόμενος αρχίσατε να φωνάζετε ότι δεν θα ταξιδέψετε με το γρήγορο (express) δρομολόγιο και ότι είμαστε απαράδεκτοι και ότι δεν θέλετε να περάσετε από τα χωριά. Όλα τούτα χωρίς να υπάρχει θεσμοθετημένο γρήγορο (express) ή χωρίς άλλες στάσεις δρομολόγιο προς Φλώρινα. Συνεπώς αδίκως συκοφαντείτε την εταιρεία μας και μάλιστα δια του τύπου.
Ανταπάντηση κ.Τζήμα
Με τον κ. ΝΤΟΥΒΑΡΤΖΙΔΗ και τους χαρακτηρισμούς του δεν πρόκειται να ασχοληθώ, καθώς δεν έχει το σθένος να απαντήσει σε αυτά για τα οποία μέμφθηκα την διοίκηση του ΚΤΕΛ. Τα γεγονότα σας διαψεύδουν: Κόβονται εισιτήρια αριθμημένα και οι επιβάτες δεν κάθονται στη θέση και στο λεωφορείο για το οποίο κόπηκαν τα εισιτήρια
Επιβάτες, γιατί ήλθαν με το ΚΤΕΛ της Πτολεμαΐδας; Υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας εγώ και όσοι κάθονταν κοντά στον οδηγό στο δεύτερο λεωφορεία τηλεφωνικής συνομιλίας μεταξύ οδηγού και ΠΡΟΕΔΡΟΥ: «κόπηκαν παραπάνω εισιτήρια, έχουν μείνει τέσσερα άτομα, στείλε λεωφορείο, η κοπέλα στο «κισέ» εισιτηρίων τα έχει κάνει μαντάρα».
Με την παρούσα θέλω να βάλω τα πράγματα στη θέση τους και να εξιστορήσω τα γεγονότα όπως πραγματικά συνέβησαν.
Το δρομολόγιο της Κυριακής από Θεσσαλονίκη προς Φλώρινα στις 19:30 εκτελείται μέσω Εδέσσης και όχι μέσω Εγνατίας (όπως τις υπόλοιπες ημέρες της εβδομάδας) και ο λόγος είναι η εξυπηρέτηση των επιβατών από και προς τους νομούς Πέλλας και Ημαθίας.
Τα λεωφορεία που εκτελούν τα δρομολόγια έχουν σαράντα εννέα (49) θέσεις και μία του οδηγού πενήντα, άρα ο μέγιστος αριθμός επιβατών που επιτρέπεται να ταξιδέψουν είναι 49 άτομα ανά δρομολόγιο. Την συγκεκριμένη Κυριακή η εταιρία μας για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού δρομολόγησε ακόμη ένα λεωφορείο τουτέστην μεταφέρθηκαν, στις 19:30 ενενήντα οκτώ (98) άτομα από τους νομούς Θεσσαλονίκης Πέλλας και Ημαθίας προς τον νομό της Φλώρινας.
Ωστόσο, εσείς μη γνωρίζοντας τα παραπάνω και με ύφος 10 καρδιναλίων – υποθέτω, λόγω του πρόσκαιρου περάσματός σας από βουλευτικό γραφείο – με καλέσατε στο προσωπικό μου τηλέφωνο στις 19:21 και μαινόμενος αρχίσατε να φωνάζετε ότι δεν θα ταξιδέψετε με το γρήγορο (express) δρομολόγιο και ότι είμαστε απαράδεκτοι και ότι δεν θέλετε να περάσετε από τα χωριά. Όλα τούτα χωρίς να υπάρχει θεσμοθετημένο γρήγορο (express) ή χωρίς άλλες στάσεις δρομολόγιο προς Φλώρινα. Συνεπώς αδίκως συκοφαντείτε την εταιρεία μας και μάλιστα δια του τύπου.
Γίνε μέλος της ομάδας @sygnea
Ανταπάντηση κ.Τζήμα
Με τον κ. ΝΤΟΥΒΑΡΤΖΙΔΗ και τους χαρακτηρισμούς του δεν πρόκειται να ασχοληθώ, καθώς δεν έχει το σθένος να απαντήσει σε αυτά για τα οποία μέμφθηκα την διοίκηση του ΚΤΕΛ. Τα γεγονότα σας διαψεύδουν: Κόβονται εισιτήρια αριθμημένα και οι επιβάτες δεν κάθονται στη θέση και στο λεωφορείο για το οποίο κόπηκαν τα εισιτήρια
Επιβάτες, γιατί ήλθαν με το ΚΤΕΛ της Πτολεμαΐδας; Υπήρξα αυτήκοος μάρτυρας εγώ και όσοι κάθονταν κοντά στον οδηγό στο δεύτερο λεωφορεία τηλεφωνικής συνομιλίας μεταξύ οδηγού και ΠΡΟΕΔΡΟΥ: «κόπηκαν παραπάνω εισιτήρια, έχουν μείνει τέσσερα άτομα, στείλε λεωφορείο, η κοπέλα στο «κισέ» εισιτηρίων τα έχει κάνει μαντάρα».
Όσον αφορά το ποιόν μου, ευτυχώς έχω την τύχη να μην με γνωρίζετε, ας το κρίνουν όλοι οι άλλοι που με γνωρίζουν.
Οι εικασίες επίσης που κάνετε μπορούν να σας δώσουν έναν ρόλο συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας (Εσείς, αν δεν με απατά η μνήμη μου όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα περιφερόσασταν στα χωριά κατά την διάρκεια των εθνικών εκλογών, συνεπώς θα έπρεπε να τα γνωρίζετε όλα αυτά.)
Δηλαδή όποιος συμβάλει στη νόμιμη προεκλογική εκστρατεία ανθρώπου που πιστεύει και εμπιστεύεται γνωρίζει τη λειτουργία του ΚΤΕΛ ΦΛΩΡΙΝΑΣ – άλλη θέση κλείνεις σε άλλη θέση κάθεσαι, σε άλλο λεωφορείο σου λένε θα ανέβεις σε άλλο ανεβαίνεις.
Αγαπητέ ΠΡΟΕΔΡΕ τα γεγονότα σας διαψεύδουν και οι Φλωρινιώτες γνωρίζουν από πρώτο χέρι την «λειτουργία» του ΚΤΕΛ (Δεν μπαίνω στον κόπο να απαριθμήσω ό,τι έχω ήδη ακούσει).
Μονοπώλιο είστε λόγω συγκυριών που μπορεί να αλλάξουν άρδην.
Μονοπώλιο είστε λόγω συγκυριών που μπορεί να αλλάξουν άρδην.
Φυσικά δεν ενόχλησα τους Βουλευτές Φλώρινας και δεν τους ενημέρωσα, αλλά ώς Έλληνας πολίτης έχω δικαίωμα, νομίζω, να αναφέρομαι σε θεσμοθετημένους φορείς ΜΜΕ, κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους, Υπουργεία προκειμένου να καταγγείλω τέτοιου τύπου συμπεριφορές.
ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ¨ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ¨.
Γ. Τζήμας
ΑΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ ¨ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ¨.
Γ. Τζήμας
με πληρ.από neaflorina & florinapress