Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2022

Προσομοιωτής οδήγησης λεωφορείου: Ένα χρήσιμο εργαλείο για την εξεύρεση ικανών οδηγών

Πριν από τέσσερα χρόνια, ένα άρθρο στην Washington Post θρηνούσε για την έλλειψη οδηγών φορτηγών σε εθνικό επίπεδο - πάνω από 51.000 από αυτούς - ακόμη και τότε. Τα ίδια ίσχυαν και για τους οδηγούς σχολικών λεωφορείων. Τα στατιστικά για φέτος είναι ...σχεδόν αμετάβλητα. Αν μη τι άλλο, έχουν επιδεινωθεί από την πανδημία. Στην πραγματικότητα, εννέα πολιτείες των ΗΠΑ, χρησιμοποιούν στρατιώτες της Εθνικής Φρουράς για να γεμίσουν τα άδεια πιλοτήρια των σχολικών λεωφορείων μόνο και μόνο για να πάνε τα παιδιά από και προς το σχολείο!

Σχολιάζοντας τη σοβαρότητα της πανεθνικής έλλειψης οδηγών σχολικών λεωφορείων, ο Curt Macysyn, εκτελεστικός διευθυντής της Εθνικής Ένωσης Σχολικών Μεταφορών, είπε: «Αναμφίβολα είναι ένα εθνικό πρόβλημα, παρόμοιο με αυτό που βλέπουμε και στους κλάδους υπηρεσιών».

Η πρόκληση είναι η εξής: Τι θα κάνουμε για αυτό;

Για να περιορίσουν την αιμορραγία της εξειδικευμένης βοήθειας, πολλές περιφέρειες έχουν αναπτύξει μια σειρά από εξαιρετικές ιδέες για να διατηρήσουν τους υπάρχοντες οδηγούς τους, προσφέροντας υψηλότερους μισθούς, βελτιωμένα επιδόματα, κίνητρα πρόσληψης και μπόνους εγγραφής.

Ενώ οι περιφέρειες, τουλάχιστον εκείνες που μπορούν να αντέξουν οικονομικά αυτά τα πρόσθετα κίνητρα, μπορεί να έχουν κάποια επιτυχία προσελκύοντας και διατηρώντας καταρτισμένους οδηγούς, η πρώτη και παλαιότερη σχολική περιφέρεια στην πολιτεία του Μίσιγκαν, η ενδιάμεση σχολική περιφέρεια Charlevoix-Emmet, δοκιμάζει κάτι νέο: τεχνολογία αιχμής .

Εισάγει το EF-Truck/Bus Simulator System από την Simulator Systems International από τα τέλη Δεκεμβρίου.


Ο προσομοιωτής είναι ένα μοντέλο εργασίας πλήρους κλίμακας που αντικατοπτρίζει το πιλοτήριο ενός σχολικού λεωφορείου ή ενός φορτηγού. Η πλατφόρμα αναπαράγει ακριβώς το άγγιγμα, τον τόνο, τους ήχους, την εμφάνιση και την αίσθηση κάθε πτυχής του τι θα ζούσε ένας οδηγός αν καθόταν πίσω από το τιμόνι - μέχρι το κάθισμα του οδηγού με αυτόματο air-ride και τον ήχο του κλεισίματος της πόρτας αέρα . Ο οδηγός μπορεί ακόμη και φυσικά να αισθανθεί και να δει την απόκριση του οχήματος σε οποιεσδήποτε συνθήκες καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός ενώ χειρίζεται τον προσομοιωτή, όπως ομίχλη, βροχή, πάγο, χιόνι, ακόμα και λάσπη σε οποιοδήποτε είδος εδάφους, την ημέρα ή σε νυχτερινές συνθήκες.

Ο κύριος σκοπός του, είναι να αποτελέσει ένα εκπαιδευτικό εργαλείο για την ενίσχυση της ασφάλειας βελτιώνοντας τις δεξιότητες επίγνωσης της κατάστασης και απόκρισης των οδηγών, πίσω από την ασφάλεια ενός προσομοιωτή. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή για να βάλετε τους ανθρώπους σε ένα αυθεντικό λειτουργικό πιλοτήριο ενός σχολικού λεωφορείου, που διαφορετικά θα μπορούσαν να φοβηθούν πολύ για να το δοκιμάσουν. Αυτή μπορεί απλώς να είναι η εμπειρία που χρειάζονται για να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους αρκετά, ώστε να κάνουν το επόμενο βήμα και να δοκιμάσουν να αποκτήσουν δίπλωμα οδηγού σχολικού λεωφορείου.



sakisgeorgiadis