Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024

Διαγωνισμός ΟΑΣΑ για "γραμμές ΚΤΕΛ" : Δεκτά και τρίθυρα αρθρωτά

 Πέντε ημέρες απέμειναν μέχρι την καταληκτική ημερομηνία (29/1/2024) υποβολής.... προσφορών στον πολύπαθο (έναν ακόμη!) διαγωνισμό για τις γραμμές του ΟΑΣΑ, που εκτελούν σήμερα με απευθείας ανάθεση 7 ΚΤΕΛ, με επικεφαλής το ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ.

Στα πλαίσια του διαγωνισμού, ενδιαφερόμενος υπέβαλε στον αναθέτοντα ερώτημα, αν γίνονται δεκτά 18μετρα οχήματα με 3 θύρες (και όχι 4 που αναφέρει η διακήρυξη) και η απάντηση είναι θετική, καθώς είναι λίγα τα 4θυρα μοντέλα.


Ερώτηση Οικονομικού Φορέα 

Μετά από έρευνα στην αγορά των οχημάτων και επικοινωνία με τα εργοστάσια κατασκευής λεωφορείων, προέκυψε η διαπίστωση ότι πάγια σύσταση των κατασκευαστών οχημάτων του είδους που απαιτεί η Διακήρυξη (Παράρτημα I, Μέρος Γ, παρ. 2.3 στοιχείο ε), είναι ότι οχήματα 18μέτρα δέον είναι να φέρουν 3 θύρες και όχι 4, για λόγους ασφαλούς αποβίβασης και επιβίβασης των επιβατών (ευχερέστερη εποπτεία και έλεγχος του χώρου του οχήματος και της διαδικασίας ανόδου και καθόδου των επιβατών από τον οδηγό) καθώς και για λόγους διασφάλισης της ορθότερης και ασφαλούς τοποθέτησης - εγκατάστασης των μηχανολογικών στοιχείων του οχήματος (διάταξη κινητήρα). Με τις ανωτέρω δεδομένες διαπιστώσεις, παρακαλώ όπως διευκρινίσετε αν θα γίνουν δεκτά αρθρωτά-18μέτρα οχήματα με τρεις (3) θύρες.

Απάντηση Αναθέτοντα Φορέα 

Διευκρινίζεται ότι τα αρθρωτά λεωφορεία, μήκους περίπου 18 m, μεταφορικής ικανότητας μέχρι περίπου 150 επιβατών (καθήμενοι και όρθιοι), μπορούν να έχουν 3 ή 4 θύρες, τηρουμένων αναλογικά των προδιαγραφών της Διακήρυξης.

sakisgeorgiadis