Θα δεχόμουν κάθε ....πιθανή εξήγηση, αλλά αυτό που έχω να συμβουλεύσω όσους χρησιμοποιούν τον ΟΑΣΘ για τις μετακινήσεις τους, είναι, να έχουν μαζί τους έξτρα χρήματα για ταξί, γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τους αφήσει το λεωφορείο στη μέση του δρόμου, όπως συνέβη και σε εμένα, δύο φορές μέσα σε μία εβδομάδα.
Εχθές πρωί, κατά τις 10 η ώρα, μόλις είχα πάρει το «12» της Κάτω Τούμπας από τη στάση «Κληματαριά» για να κατεβώ στο κέντρο όταν, μετ’ ου πολύ, το λεωφορείο στήλωσε….τις ρόδες του, στην Ανατολικής Θράκης. Ο οδηγός είχε σταματήσει το όχημα στη στάση, για να πάρει επιβάτες αλλά αυτό, μουλάρωσε και δεν έλεγε να ξαναπάρει μπρος. Προσπαθούσε ξανά και ξανά, αλλά τίποτε, μέχρι που άνοιξε τις πόρτες και όσοι επέβαιναν άρχισαν να κατεβαίνουν. Μερικοί ρωτούσαν σε πόση ώρα θα περνούσε άλλο λεωφορείο. Πώς όμως να περάσει άλλο λεωφορείο από τον συγκεκριμένο, σχετικά στενό δρόμο , που κλείνει και από τα παράνομα παρακαρισμένα ΙΧ; Εκνευρισμός, κορναρίσματα και τα σχετικά. Ευτυχώς που δεν ήταν ώρα αιχμής και παρακάτω, περνούσαν ελεύθερα ταξί.
Πριν μία εβδομάδα ή οκτώ ημέρες, πάλι με το ‘12’ και από την ίδια στάση επιβίβασης, είχα ξεκινήσει να κατεβώ στο κέντρο. Το συμβάν παρόμοιο, μόνο που εκείνη τη φορά, ακούστηκε ένα δυνατός ήχος, όταν το λεωφορείο σταμάτησε στη στάση της Κλεάνθους. Όλοι άρχισαν να αναρωτιούνται τι τέλος πάντων συνέβη, κάποιοι ανησύχησαν, μέχρι που ένας- ένας οι επιβάτες κατέβηκαν από το λεωφορείο και άφησαν τον οδηγό να προσπαθεί να ενημερώσει την τεχνική βάση ή τον όποιο τέλος – πάντων υπεύθυνο.
Δύο περιστατικά σε διάστημα μίας εβδομάδας, στην ίδια γραμμή, με λεωφορεία που κάνουν το δρομολόγιο του ‘12’ και συνήθως είναι γεμάτα με κόσμο, καθώς εξυπηρετούν την Κάτω Τούμπα, μία πυκνοκατοικημένη περιοχή που σίγουρα δικαιούται καλύτερων συγκοινωνιών, όπως άλλωστε ολόκληρη η Θεσσαλονίκη.
Καταλήγοντας, όταν μπαίνετε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, φροντίζετε να έχετε μαζί σας λίγα παραπάνω χρήματα, γιατί δεν αποκλείεται να χρειαστείτε ταξί, σε περίπτωση – όχι σπάνια- που μείνει το όχημα στη μέση του δρόμου ή, επειδή είναι τόσο φίσκα από επιβάτες, που δεν θα μπορέσετε να ανεβείτε. Με αυτές τις συγκοινωνίες, δεν είναι να απορεί κάποιος, που τα νεύρα των Θεσσαλονικιών έχουν χτυπήσει κόκκινο, όπως κόκκινο έχει χτυπήσει και η κίνηση των ΙΧ αυτοκινήτων. Τουλάχιστον βγάζουν ένα καλό μεροκάματο οι οδηγοί των ταξί.
Εχθές πρωί, κατά τις 10 η ώρα, μόλις είχα πάρει το «12» της Κάτω Τούμπας από τη στάση «Κληματαριά» για να κατεβώ στο κέντρο όταν, μετ’ ου πολύ, το λεωφορείο στήλωσε….τις ρόδες του, στην Ανατολικής Θράκης. Ο οδηγός είχε σταματήσει το όχημα στη στάση, για να πάρει επιβάτες αλλά αυτό, μουλάρωσε και δεν έλεγε να ξαναπάρει μπρος. Προσπαθούσε ξανά και ξανά, αλλά τίποτε, μέχρι που άνοιξε τις πόρτες και όσοι επέβαιναν άρχισαν να κατεβαίνουν. Μερικοί ρωτούσαν σε πόση ώρα θα περνούσε άλλο λεωφορείο. Πώς όμως να περάσει άλλο λεωφορείο από τον συγκεκριμένο, σχετικά στενό δρόμο , που κλείνει και από τα παράνομα παρακαρισμένα ΙΧ; Εκνευρισμός, κορναρίσματα και τα σχετικά. Ευτυχώς που δεν ήταν ώρα αιχμής και παρακάτω, περνούσαν ελεύθερα ταξί.
Πριν μία εβδομάδα ή οκτώ ημέρες, πάλι με το ‘12’ και από την ίδια στάση επιβίβασης, είχα ξεκινήσει να κατεβώ στο κέντρο. Το συμβάν παρόμοιο, μόνο που εκείνη τη φορά, ακούστηκε ένα δυνατός ήχος, όταν το λεωφορείο σταμάτησε στη στάση της Κλεάνθους. Όλοι άρχισαν να αναρωτιούνται τι τέλος πάντων συνέβη, κάποιοι ανησύχησαν, μέχρι που ένας- ένας οι επιβάτες κατέβηκαν από το λεωφορείο και άφησαν τον οδηγό να προσπαθεί να ενημερώσει την τεχνική βάση ή τον όποιο τέλος – πάντων υπεύθυνο.
Δύο περιστατικά σε διάστημα μίας εβδομάδας, στην ίδια γραμμή, με λεωφορεία που κάνουν το δρομολόγιο του ‘12’ και συνήθως είναι γεμάτα με κόσμο, καθώς εξυπηρετούν την Κάτω Τούμπα, μία πυκνοκατοικημένη περιοχή που σίγουρα δικαιούται καλύτερων συγκοινωνιών, όπως άλλωστε ολόκληρη η Θεσσαλονίκη.
Καταλήγοντας, όταν μπαίνετε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, φροντίζετε να έχετε μαζί σας λίγα παραπάνω χρήματα, γιατί δεν αποκλείεται να χρειαστείτε ταξί, σε περίπτωση – όχι σπάνια- που μείνει το όχημα στη μέση του δρόμου ή, επειδή είναι τόσο φίσκα από επιβάτες, που δεν θα μπορέσετε να ανεβείτε. Με αυτές τις συγκοινωνίες, δεν είναι να απορεί κάποιος, που τα νεύρα των Θεσσαλονικιών έχουν χτυπήσει κόκκινο, όπως κόκκινο έχει χτυπήσει και η κίνηση των ΙΧ αυτοκινήτων. Τουλάχιστον βγάζουν ένα καλό μεροκάματο οι οδηγοί των ταξί.
ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ ΑΝΝΥΣ ΚΑΡΟΛΙΔΟΥ ΣΤΟ MAKTHES