Συντονισμένο σχέδιο για την εύρυθμη λειτουργία της κυκλοφορίας επισκεπτών και εκθετών της 30ης AGROTICA έχει ....θέσει σε εφαρμογή η ΔΕΘ-HELEXPO σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, σε μια προσπάθεια να προλάβει φαινόμενα κυκλοφοριακού φόρτου στους βασικούς οδικούς άξονες κατά τη διάρκεια της μεγάλης αυτής διοργάνωσης, με δεδομένη και την ήδη επιβαρημένη κατάσταση στην πόλη.
Προς αυτή την κατεύθυνση θα διαθέσει στους επισκέπτες της έκθεσης τέσσερις χώρους δωρεάν προσωρινής στάθμευσης σε διαφορετικά σημεία στις εισόδους της πόλης, οι οποίοι θα είναι ανοιχτοί κατά τη διάρκεια του τετραημέρου της AGROTICA (1-4 Φεβρουαρίου) από τις 9.30 έως τις 21.30 και θα λειτουργούν ως σταθμοί μετεπιβίβασης προς το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Οι τέσσερις αυτοί χώροι βρίσκονται στον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (είσοδος-έξοδος από την Πύλη 11, οδός 26ης Οκτωβρίου), στη συμβολή των οδών Ι.Κωλέττη και Παλαιού Σταθμού (απέναντι από το εκπτωτικό εμπορικό κέντρο), στο πρώην Στρατόπεδο Καρατάσιου του δήμου Παύλου Μελά και στη Θερμοκοιτίδα Τεχνόπολις στη Θέρμη.
Μισθωμένα λεωφορεία θα πραγματοποιούν δρομολόγια προς της ΔΕΘ
Κάθε 30 λεπτά λεωφορεία μισθωμένα από τη ΔΕΘ-HELEXPO θα πραγματοποιούν δρομολόγια από και προς το Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Το σημείο υποδοχής των λεωφορείων θα είναι μπροστά από το κτίριο Διοίκησης της ΔΕΘ-HELEXPO, επί της οδού Εγνατία. Την Πέμπτη, την Παρασκευή και την Κυριακή, οπότε η AGROTICA κλείνει στις 19:00, το τελευταίο δρομολόγιο αναχώρησης από την έκθεση προς τους χώρους προσωρινής στάθμευσης θα είναι προγραμματισμένο για τις 20:00, ενώ το Σάββατο, οπότε η έκθεση κλείνει στις 20:00, το τελευταίο δρομολόγιο αναχώρησης θα είναι προγραμματισμένο για τις 21:00.
Σχετικό έντυπο ενημερωτικό υλικό θα διανέμεται από επιλεγμένα σημεία, ενώ σχετικές σημάνσεις θα υπάρξουν στους σταθμούς διοδίων της Εγνατίας Οδού. Στα ενημερωτικά φυλλάδια θα υπάρχει qr code το οποίο οι επισκέπτες της AGROTICA θα μπορούν να σκανάρουν και θα κατευθύνονται σε τέσσερις διαφορετικούς συνδέσμους, έναν για τον κάθε χώρο στάθμευσης, ώστε να έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες, αλλά και σε έναν χάρτη που θα τους οδηγεί στον προορισμό τους.