Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2021

Θα πάει σε ενοικίαση εργαζομένων ο ΟΑΣΘ;

 Η -ευχάριστη- αύξηση του στόλου των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, είχε και μια παράπλευρη -δυσάρεστη- συνέπεια: παρά τις εσωτερικές μετακινήσεις προς "το τιμόνι" (που προκάλεσαν δυσαρέσκεια), οι οδηγοί δεν επαρκούν. Άλλωστε,.... το τελευταίο χρονικό διάστημα, φεύγουν στα πλαίσια της "κινητικότητας" , δεκάδες οδηγοί, προς Δήμους, Περιφέρειες και λοιπούς κρατικούς φορείς.

Στοιχηματίζουμε λοιπόν, ότι , όπως έγινε με τα λεωφορεία, που αποκτήθηκαν όχι με τη χρονοβόρο μέθοδο της αγοράς, αλλά με την ταχύτερη της χρηματοδοτικής μίσθωσης, θα αναζητηθούν εργαζόμενοι με τη μέθοδο της "ενοικίασης" ή "προσωρινής απασχόλησης", όπως λέγεται επίσημα, με κάποια μορφή σύμβασης, που επιτρέπεται σε δημόσιο φορέα (ε, θα βρεθεί μια φόρμουλα, όλα γίνονται αν υπάρχει θέληση-υπάρχει πρόσφατο παράδειγμα άλλωστε με ενοικίαση εργαζομένων από κρατικό νοσοκομείο).

Γρήγορη και αποτελεσματική μέθοδος, που όμως είναι ....βούτυρο στο ψωμί της αντιπολίτευσης, που θα πάει σε νέο κύκλο κατηγοριών για "ξεπούλημα", μια λέξη -συνήθως κενή περιεχομένου- που αρέσει όμως στην Ελλάδα και "πουλάει" και "εργασιακό μεσαίωνα" και δεν θα αρέσει καθόλου στο Συνδικάτο εργαζομένων, το Ε.Κ.Θ. κ.λπ.

Η διοίκηση του Οργανισμού πάντως και το Υπουργείο, φαίνεται πως δεν διστάζουν να υιοθετούν λύσεις "ξένες" προς τα ήθη και τα έθιμα του Οργανισμού, με στόχο τη γρήγορη επίτευξη του ΑνΣκ, που λένε και στο στρατό, του αντικειμενικού σκοπού δηλαδή, που δεν είναι άλλος από την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού . 

Για να δούμε λοιπόν...θα το κερδίσουμε ή θα το χάσουμε το στοίχημα; 


Σάκης Γεωργιάδης

sakisgeorgiadis.blogspot.com, 30/9/21


sakisgeorgiadis