Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021

Έχετε δει ποτέ συνωστισμό επιβατών σε ΚΤΕΛ;

Ο Σάκης Γεωργιάδης, σχολιάζει την απόφαση της κυβέρνησης να επιβάλει rapid test, στους λιγοστούς ανεμβολίαστους επιβάτες, που κινούνται με υπεραστικά ΚΤΕΛ και να απαλλάξει τους πολλούς επιβάτες των αστικών κέντρων. 

Η κυβέρνηση, στην προσπάθειά της να "στριμώξει" τους ανεμβολίαστους συμπολίτες μας, θεσμοθετεί διάφορα εμπόδια στην καθημερινότητά τους, ώστε...

τελικά να αναγκαστούν να εμβολιαστούν, για να γλιτώσουν από το χάσιμο χρόνου και χρήματος, κάνοντας εργαστηριακά Rapid test.

Στο πλαίσιο αυτό, δημοσιεύθηκε την Κυριακή, Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ), που προέβλεπε ότι από τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου, οι επιβάτες όλων των μέσων μεταφοράς (όλων χωρίς καμία εξαίρεση, δηλαδή και οι επιβάτες του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ, αλλά και των αστικών ΚΤΕΛ), επιβιβάζονται στα λεωφορεία, μόνο εαν διαθέτουν πιστοποιητικά εμβολιασμού/νόσησης/prc ή rapid test.

Δημιουργήθηκε αναστάτωση, κύμα αντιδράσεων και την επόμενη, ημέρα Δευτέρα, πριν καλά καλά ξεκινήσει η εφαρμογή του μέτρου, εκδόθηκε νέα ΚΥΑ, που τροποποίησε αυτή της Κυριακής: πλέον, πιστοποιητικά πρέπει να διαθέτουν οι επιβάτες των υπεραστικών λεωφορείων, στα υπεραστικά δρομολόγια.

Το κυριότερο στην όλη υπόθεση, που καθιστά άκρως προβληματικά τα μέτρα, είναι ότι η πολιτεία, έκανε το ακριβώς αντίθετο απ΄αυτό που έπρεπε να κάνει!


Εξηγούμαι: 

Η πανδημία "χτύπησε" κυρίως τις μεγάλες πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα κ.λπ.) στις οποίες παρατηρείται συνωστισμός στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. 

Με τα αστικά λεωφορεία (ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ και αστικών ΚΤΕΛ), που πλέον απαλλάχθηκαν από το βάρος της συμμόρφωσης στα μέτρα, γίνονται καθημερινά 5.000.000 (εκατομμύρια) αστικές μετακινήσεις με λεωφορεία. Με τα υπεραστικά ΚΤΕΛ, στα οποία οι επιβάτες έχουν το βραχνά των Rapid test, μετακινούνται λιγότεροι από 100.000 επιβάτες.

Πού κινδυνεύουμε  άραγε περισσότερο να μας συναντήσει ο κορωνοϊός; Στο υπεραστικό δρομολόγιο Φλώρινα - Καστοριά ή στο δρομολόγιο Σύνταγμα - Κηφισιά;


Επομένως, τι έκανε το κράτος;

Ζητά "χαρτιά" για τα υπεραστικά δρομολόγια, στα οποία υπάρχει έτσι κι αλλιώς, περιορισμένη πληρότητα 85% από το νόμο και οι επιβάτες κάθονται  και απαλλάσσει τα μέσα που μεταφέρουν το 90% του κόσμου και παρουσιάζουν πολύ συχνά συνωστισμό !

Θα πρέπει λοιπόν, η πολιτεία να επανεξετάσει τη συγκεκριμένη ρύθμιση, με καθολική εφαρμογή σε ΟΛΑ τα μέσα, χωρίς ΚΑΜΙΑ εξαίρεση, με ηπιότερες προβλέψεις για τον επιβάτη, (π.χ. rapid test μια φορά το μήνα, αν φοβάται τη γκρίνια της μάζας που κινείται με αστικά και το πολιτικό κόστος) ή να την καταργήσει τελείως.

Είναι αδιανόητο να επιβάλλονται μέτρα εκεί που ταξιδεύουν "τρεις κι ο κούκος" και να αφήνει ανεξέλεγκτη την κατάσταση εκεί που υπάρχει συνωστισμός.

Ή πιο απλά, όπως αναρωτιούνται πολλοί σχολιαστές στα social media "δηλαδή στα υπεραστικά των Γρεβενών κολλάει, αλλά στα αστικά της Αθήνας δεν κολλάει και εξαιρέθηκαν";


Σάκης Γεωργιάδης, 14/9.2021


Y.Γ. αντί ανάγνωσης όλων των παραπάνω, μπορείτε απλά να δείτε το δηκτικό σχόλιο της κοπέλας:








sakisgeorgiadis