Σύμφωνα με πληροφορίες του GRTimes.gr, η διαπραγμάτευση μεταξύ διοίκησης και συνδικαλιστών έχει προχωρήσει, σε καλύτερο κλίμα από τις προηγούμενες φορές που είχε επιχειρεί σύγκλιση θέσεων και, το πιθανότερο είναι, στη συνέλευση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΟΑΣΘ που θα γίνει αργότερα μέσα στη μέρα ( η πρόταση θα πρέπει να εγκριθεί και από τη γενική συνέλευση), να μπει επιτέλους,….τέλος, σε αυτό το θέμα.
Ένα μήνα πριν, από τις 31 Μαΐου, το GRTimes.gr, έγραφε ότι μειώθηκε η απόσταση που χώριζε τις δύο πλευρές, καθώς η διοίκηση του Οργανισμού, με βελτιωμένη της πρόταση, έρχεται να ικανοποιήσει κάποια από τα αιτήματα των εργαζομένων.
Σύμφωνα με πιο φρέσκες πληροφορίες, για τους εργαζομένους που δουλεύουν σε βάρδιες (π.χ. οδηγοί, ελεγκτές), οι ημέρες ανάπαυσης θα είναι 114 συνολικά, αφού 5 προτείνεται να προστεθούν στις 109 που είναι οι υποχρεωτικές και κατ΄έθιμο αργίες το χρόνο.
Σημειώνεται ότι αρχικά οι συνδικαλιστές ζητούσαν 119 ρεπό, όπως είχαν με τη ΣΣΕ του 2017.
Η διοίκηση λοιπόν δίνει περισσότερα ρεπό και οι συνδικαλιστές έκαναν κάποιες υποχωρήσεις στις πρόσθετες οικονομικές διεκδικήσεις που είχαν.
Ελπίζεται ότι η εκκρεμότητα αυτή, που τράβηξε για παραπάνω από ένα χρόνο, θα λήξει επιτέλους , με την υπογραφή νέας ΣΣΕ. Άλλωστε ο ΟΑΣΘ, με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ευαίσθητος κλάδος των συγκοινωνιών και των μεταφορών, λόγω του κορωνοϊού, δεν έχει την πολυτέλεια να βρίσκεται σε συνεχή εσωτερική αναταραχή.
Όλη η χώρα συζητάει για νέο κύμα του covid-19 εξ’ αιτίας της ινδικής μετάλλαξης, τα έσοδα του ΟΑΣΘ έχουν καταποντισθεί λόγω μείωσης της επιβατικής κίνησης, οπότε αυτή η συνεχιζόμενη αντιπαράθεση πράγματι πρέπει να τερματισθεί με την επίδειξη καλής θέλησης και από τις δύο πλευρές.
από το grtimes