Το ΄πε και το ΄κανε, ότι θα πάρει σοβαρές αποφάσεις για τον ΟΑΣΘ.
Ο νέος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας:
στις 17 Ιουλίου 2023, σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ, προανήγγειλε και δεύτερο διαγωνισμό για την προμήθεια επιπλέον 650 λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.Γράφαμε τότε,
Επιβεβαίωσε και ο Σταϊκούρας ότι ο ΟΑΣΘ θα παραμείνει κρατικός για πάντα
Λίγες μέρες μετά, στις 8-8-2023, ο κ.Σταϊκούρας ...βομβάρδισε ευχάριστα τον ΟΑΣΘ με 3 κρίσιμες εγκρίσεις:
- την Ανάληψης Πολυετούς Υποχρέωσης, για τα έτη 2024 και 2025, για τις λειτουργικές δαπάνες του Οργανισμού, κυρίως για την προμήθεια καυσίμων, για τις δαπάνες τηλεματικής κ.λπ. προεξοφλώντας μάλλον ότι δεν θα προχωρήσει το έργο του Ψηφιακού Μετασχηματισμού (η απόφαση εδώ)
- την Ανάληψης Πολυετούς Υποχρέωσης, για τα έτη 2024, 2025 και 2026, προκειμένου να προβεί σε δημόσιο διεθνές διαγωνισμό με αντικείμενο τη
«Μίσθωση λεωφορείων (leasing)», ποσού 30 εκ.ευρώ (η απόφαση εδώ)
- Καταβολή της 9ης και 10ης μηνιαίας δόσης της ετήσιας επιδότησης (Σεπτ-Οκτ), ποσού 8,7 εκ.ευρώ (η απόφαση εδώ)
δείτε και: "Φορτσάρει" ο ΟΑΣΘ και με νέο site !
Τα ευχάριστα για τον Οργανισμό, δεν σταμάτησαν εδώ, αφού έγινε γνωστή από δημοσιεύματα, η επέκταση της θητείας του διορισμένου από τον προκάτοχό του Κώστα Καραμανλή, Προέδρου του ΟΑΣΘ Κώστα Ταγγίρη, για ακόμη 3 χρόνια.
Έτσι, ο ΟΑΣΘ καθίσταται το "απόλυτο αφεντικό της πόλης", με τον "εποπτεύοντα ΟΣΕΘ", να παραμένει υποστελεχωμένος και χωρίς ουσιαστικές αρμοδιότητες και τα ΚΤΕΛ στο ρόλο του "βοηθού με ημερομηνία λήξης".
Ταυτόχρονα, γνωστοποιήθηκε στον ΟΑΣΘ ότι θα πάρει μεγάλο μέρος, από τα 250 ηλεκτρικά Yutong που αναμένονται στις αρχές του 2024.
Ο ΟΑΣΘ πλέον πατά γερά στα πόδια του και αισθάνεται πανέτοιμος, σύμφωνα με όσα μας μεταφέρουν στελέχη του, "να πάρει το κομμάτι της συγκοινωνίας που του αναλογεί", δηλαδή το σύνολο της αστικής συγκοινωνίας της Π.Ε. Θεσσαλονίκης, δηλαδή να αναλάβει και τις 39 γραμμές, που σήμερα εκτελούν τα ΚΤΕΛ, με ανάθεση που λήγει στις 31-12-2023, σε 4 μήνες από σήμερα.