"Κάθε χρόνο στην ΔΕΘ η ίδια θεματολογία και από λύσεις καμία. Λόγω όμως επαγγελματικής διαστροφής ας ασχοληθώ λίγο με ΟΑΣΘ. Αναζητούν οδηγούς λέει στον ΟΑΣΘ γιατί είναι.... παροπλισμένα λεωφορεία 40-50 την ημέρα λόγω έλλειψής τους. Ωστόσο κανένας δεν σκέφτεται να γίνει μια άμεση και υποτυπώδης τροποποίηση δρομολογίων που θα συνεπάγεται μείωση στον απαιτούμενο αριθμό των λεωφορείων και φυσικά και πολύ λιγότερους οδηγούς, καθώς για κάθε λεωφορείο απαιτούνται γύρω στους 3. Πιο συγκεκριμένα πότε θα αποφασίσουμε ότι δεν είναι ανάγκη όλες οι γραμμές να καταλήγουν Πανεπιστήμια και δεν χρειάζονται όλες να διατρέχουν το κέντρο της πόλης.
Και για να καταλάβει κάποιος τι εννοώ δίνω το εξής παράδειγμα:
Σε γραμμή με 12 λεωφορεία δρομολογημένα, κόβοντας το τμήμα διαδρομής από Αριστοτέλους μέχρι Πανεπιστήμια κερδίζουμε χρόνο διαδρομής της τάξης των 40-60 λεπτών που συνεπάγεται ότι ο ίδιος αριθμός δρομολογίων απαιτεί περίπου 3-4 λεωφορεία λιγότερα και άρα και 9-12 οδηγούς λιγότερους.
Επιπλέον, αποσυμφορείς το κέντρο από αχρείαστη κυκλοφορία λεωφορείων και μειώνεις και την ατμοσφαιρική ρύπανση. Εύκολα, γρήγορα και απλά. Πολλαπλασιάστε αυτό τώρα και με άλλες γραμμές για να καταλάβετε ότι αν υπάρχει βούληση τα προβλήματα λύνονται, όταν υπάρχει αδιαφορία πάμε από το κακό στο χειρότερο.
ΥΣ: Η απόσταση από Αριστοτέλους προς Πανεπιστήμια καλύπτεται εύκολα με τα πόδια, πατίνι, ποδήλατο ή με ένα από τα πολλά λεωφορεία που διέρχονται από Εγνατία",
έγραψε στο facebook, η πρώην Διευθύντρια Κίνησης του ΟΑΣΘ, Κατερίνα Σίσκου, συμβάλλοντας έτσι, στο δημόσιο διάλογο για το θέμα. Αλλωστε, η κ. Σίσκου, πάντα υπέβαλε προτάσεις για τη βελτίωση του ΟΑΣΘ.