Οι συνέπειες αυτής της τακτικής, έφεραν τον ΟΑΣΘ στο απόλυτο αδιέξοδο, να μην μπορεί να κάνει προσλήψεις, να μην μπορεί να κυκλοφορήσει ούτε 250 λεωφορεία, από τα 368 που προγραμματίζονται κάθε μέρα.
Το πλήρες αδιέξοδο θα φανεί από τις 11 Σεπτεμβρίου, που ξεκινούν τα σχολικά, επιστρέφουν όλοι στην πόλη και μπαίνει το χειμερινό πρόγραμμα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΔΗΓΟΙ !
Μέσα στον πανικό των ημερών, κάποιοι σχεδιάζουν μισθώσεις οχημάτων, παραχωρήσεις κ.λπ. χωρίς όμως τη σπουδαιότερη παράμετρο: οποιαδήποτε "λύση" απαιτεί οδηγούς. Και οδηγοί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Φαντασιώνονται καινούρια λεωφορεία, αύξηση στόλου, αγνοώντας ότι στη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ άνεργος οδηγός λεωφορείου, αυτή τη στιγμή. Προφανώς, εαν γινόταν διαγωνισμός ΑΣΕΠ για 400 οδηγούς στον ΟΑΣΘ, και οι 400 θα εγκατέλειπαν θέσεις που έχουν σήμερα, οπότε το πρόβλημα θα μεταφερόταν στα ΚΤΕΛ, στα σχολικά, στα τουριστικά, στα απορριμματοφόρα , κ.ο.κ.
Τα γράφουμε, τα ξαναγράφουμε, αλλά...
Τα ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου εδώ και δυό χρόνια. Επανειλημμένα γράψαμε ότι το πρόβλημα της έλλειψης οδηγών θα γίνει εφιαλτικό! Δεν μείναμε όμως στις διαπιστώσεις. Κάναμε προτάσεις, τις οποίες ακόμη δεν υιοθέτησε κανείς. Θα τις υιοθετήσει εξ ανάγκης, αλλά θα είναι αργά...