Το κλειδί λοιπόν για την άμεση βελτίωση της δημόσιας μετακίνησης στην πόλη, είναι η απρόσκοπτη λειτουργία αποκλειστικών λωρίδων για τα λεωφορεία (ΑΛΛ), όπου δεν θα κυκλοφορεί κανένα άλλο όχημα.
Σε αντίθεση με τις γενικές διακηρύξεις για αγορά λεωφορείων, αυτό το ζητούμενο δεν είναι καθόλου αυτονόητο, αφού διάφορες ομάδες, με κύρια τους ιδιοκτήτες των ΤΑΞΙ, πιέζουν συστηματικά προς την αντίθετη κατεύθυνση.
Για τον λόγο αυτό άλλωστε, όλες οι υπόλοιπες παρατάξεις στις προγραμματικές διακηρύξεις τους φοβούνται να πάρουν καθαρή θέση στο ζήτημα και μιλάνε μόνο γενικά για μέτρα αύξησης της ταχύτητας κίνησης των λεωφορείων (ποια; πώς;) για «προστασία» των λεωφορειολωρίδων, αστυνόμευση κοκ."
Έγραψε - σε μια αξιόλογη πραματικά άποψη - ο Αντώνης Γαζάκης, επικεφαλής της ριζοσπατικήε δημοτικής παράταξης "Η ΠΟΛΗ ΑΝΑΠΟΔΑ".