Μετάφραση:
Ένα σχέδιο στρατηγικού σχεδιασμού για τον μετασχηματισμό του ΟΑΣΘ, προετοιμάστηκε και υποβλήθηκε στα θεσμικά όργανα της Ε.Ε. Η εταιρεία εθνικοποιήθηκε με το Ν.4482/20147 και λειτουργεί τώρα ως φορέας του δημόσιου τομέα, χωρίς σαφές αντικειμενικό και νομικό πλαίσιο και αδύναμη εταιρική κουλτούρα. Τον Αύγουστο του 2019, κυκλοφορούσαν μόνο 213 λεωφορεία (καλύπτουν μόνο το 40% των μεταφορικών αναγκών). Το τροχαίο υλικό είναι ξεπερασμένο και πολύ ρυπογόνο, με τη μέση ηλικία των λεωφορείων να είναι 15 ετών. Επί του παρόντος, το κόστος μισθοδοσίας αντιπροσωπεύει περίπου το 65% των γενικών δαπανών. Μετά την εθνικοποίησή του, το προσωπικό μεταφέρθηκε στο δημόσιο τομέα και ο μισθός καταβάλλεται μέσω της Ενιαίας Αρχής Πληρωμών. Τον Ιούνιο του 2020, η εταιρεία προσχώρησε σε δημοπρασία για τη μίσθωση 180 έως 450 λεωφορείων ντίζελ για την κάλυψη των αναγκών της πόλης για περίοδο 30 μηνών, κατά τη διάρκεια της οποίας οι ελληνικές αρχές αναμένεται να ολοκληρώσουν το μελλοντικό εταιρικό σχήμα, για την παροχή υπηρεσιών αστικών μεταφορών στο Θεσσαλονίκη.
sakisgeorgiadis.blogspot.com