Το λεγόμενο GRITS (Greek Interoperable Tolling System). η διαλειτουργικότητα, είναι πλέον γεγονός, αφού, κατά πληροφορίες, όλοι οι παραχωρησιούχοι συμφώνησαν σε ποσοστό παρακράτησης που κυμαίνεται σε κάτω από 2% από το τέλος διοδίου.
Οι αυτοκινητόδρομοι που εντάσσονται στο πρόγραμμα της διαλειτουργικότητας είναι οι:
Αττική Οδός
Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα (Ολυμπία Οδός)
Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα (αυτοκινητόδρομος Μορέας)
Αντίρριο-Ιωάννινα (Ιόνια Οδός)
Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια Φθιώτιδας (Νέα Οδός)
Σκάρφεια Φθιώτιδας-Ράχες Φθιώτιδας (Κεντρική Οδός)
Ράχες Φθιώτιδας-Κλειδί Ημαθίας (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου)
Ξυνιάδα-Τρίκαλα (Κεντρική Οδός-Ε65)
Εγνατία Οδός και κάθετοι άξονες
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.
Η χρέωση θα παραμείνει η ίδια (0,06 λεπτά/χλμ), σταθερά θα μείνουν και τα εκπτωτικά πακέτα του κάθε αυτοκινητόδρομου.
Grits by sakisgeorgiadis on Scribd