TO ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ:
Α.
Γνωμοδοτεί
θετικά ως προς τις ακόλουθες προτάσεις της μελέτης του ΟΣΕΘ ΑΕ:
α.
Διατήρηση της διαδρομής των
λεωφορειακών γραμμών κορμού:
-
45Υ (ΚΤΕΛ Μακεδονία-ΑΣ ΙΚΕΑ) και 55Υ (Σταυρούπολη-ΚΤΕΛ Μακεδονία-ΝΣΣ), με επέκταση του ωραρίου λειτουργίας,
-
01Χ (ΚΤΕΛ Μακεδονία-Αεροδρόμιο), 01Ν (ΚΤΕΛ Μακεδονία-Αεροδρόμιο) και 02Κ (ΑΣ ΙΚΕΑ-ΚΤΕΛ Μακεδονία),
-
03Κ (ΑΣ ΙΚΕΑ-ΝΣΣ-ΚΤΕΛ Μακεδονία), και μεταφορά του τέρματος από ΝΣΣ σε ΚΤΕΛ Μακεδονία,
-
45 (ΚΤΕΛ Μακεδονία-ΚΤΕΛ Χαλκιδικής-Cosmos), και διέλευση από σταθμό Μετρό Νέας Ελβετίας.
β.
Δημιουργία νέων λεωφορειακών γραμμών
κορμού ως εξής:
-
Μίκρα-Αεροδρόμιο, για σύνδεση του Αεροδρομίου με τον τερματικό
σταθμό του Μετρό Μίκρας
-
ΚΤΕΛ Μακεδονία-ΝΣΣ, για σύνδεση του τερματικού σταθμού ΝΣΣ του
Μετρό με τον σταθμό ΚΤΕΛ Μακεδονία και την πλατεία Δημοκρατίας,
γ. Διατήρηση της διαδρομής των
λεωφορειακών γραμμών εξυπηρέτησης της περιοχής του Δήμου Θέρμης, και ειδικότερα
των γραμμών:
-
66 (Χαριλάου-Θέρμη), και μεταφορά
του τέρματος στον τερματικό σταθμό Νέας Ελβετίας του Μετρό,
-
67 (ΑΣ ΙΚΕΑ-Τριάδι), 68Α (ΑΣ
ΙΚΕΑ-Διεθνές Πανεπιστήμιο-Κεραμουργεία), 68Β
(ΑΣ
ΙΚΕΑ-ΟΑΕΔ-Λακκιά), 69 (ΑΣ ΙΚΕΑ-Επανομή), 79 (ΑΣ ΙΚΕΑ-Αεροδρόμιο), 87 (ΑΣ ΙΚΕΑΒασιλικά), 88 (ΑΣ ΙΚΕΑ-Μεσημέρι) και 36Χ (ΑΣ ΙΚΕΑ-Τριανδρία) και των
παραλλαγών τους
-
της παραλλαγής 87Ε της γραμμής 87 (ΑΣ ΙΚΕΑ-Βασιλικά μέσω Νέας Ραιδεστού), με δημιουργία τοπικής παράκαμψης μέχρι τον οικισμό της Θέρμης
(κυκλικός κόμβος Β.
Ταβάκη-Σ. Πέτρουλα)
-
των παραλλαγών 88Α και 88Β της γραμμής 88 (ΑΣ
ΙΚΕΑ-Μεσημέρι), με τοπική τροποποίηση,
ώστε να διέρχεται από την οδό Εθνικής Αντίστασης του Νέου Ρυσίου
-
36 (Βούλγαρη-Ζώνη Καινοτομίας), και μεταφορά της αφετηρίας από Βούλγαρη στον τερματικό σταθμό Νέας
Ελβετίας του Μετρό.
δ. Δημιουργία νέων λεωφορειακών γραμμών για
την εξυπηρέτηση του Δήμου Θέρμης ως εξής:
-
Μίκρα-Θέρμη, για σύνδεση της Θέρμης με τον Δήμο Καλαμαριάς και με
τον τερματικό σταθμό του Μετρό Μίκρας
-
Αεροδρόμιο-ΑΣ ΙΚΕΑ-Μίκρα, για σύνδεση του Αεροδρομίου με τον
τερματικό σταθμό Μίκρας του Μετρό.
Β.
α. Διατήρηση των υφιστάμενων
λειτουργικών χαρακτηριστικών της λεωφορειακής γραμμής 66 (Χαριλάου-Θέρμη), δηλαδή διατήρηση της διαδρομής, της
συχνότητας, της έναρξης και της λήξης των δρομολογίων.
β. Δημιουργία νέας κυκλικής
λεωφορειακής γραμμής από τον τερματικό σταθμό Νέας Ελβετίας του Μετρό, με δύο
παραλλαγές, ως εξής (Σχέδια 1 & 2):
-
Τερματικός σταθμός Νέας Ελβετίας, Αλλατίνη, Χαριλάου-Θέρμης,
Στ.Καζαντζίδη, Ματσούκας, Π. Τσαλδάρη, Απ. Κουγιάμη, Α. Παπανδρέου,
Α.Σικελιανού, Σ. Πέτρουλα, Β. Ταβάκη, πλατεία Παραμάνα, Ελ. Βενιζέλου, Καπετάν
Χάψα, Α. Κουγιάμη, Αθαν. Διάκου, Ματσούκας, Στ. Καζαντζίδη, Χαριλάου-Θέρμης, Αλλατίνη,
τερματικός σταθμός Νέας Ελβετίας,
και
-
Τερματικός σταθμός Νέας Ελβετίας,
Αλλατίνη, Χαριλάου-Θέρμης,
Στ.Καζαντζίδη, Στρ. Μυριβήλη,
Μαρίας Κάλλας, Ματσούκας, Δ. Θεοτοκόπουλου, Στρ. Μυριβήλη, Ελευθερίας, 19ης
Μαΐου, Θερμοπυλών, Θ. Λίτσα, Εκάβης, Καραολή & Δημητρίου, Ειρήνης, Καπετάν
Χάψα, Στ. Καζαντζίδη, ΧαριλάουΘέρμης, Αλλατίνη, τερματικός σταθμός Νέας Ελβετίας.
Γ. Προτείνει,
συμπληρωματικά, να εξεταστούν και να υλοποιηθούν τα ακόλουθα:
α.
Εξυπηρέτηση της περιοχής επέκτασης
του Τριαδίου.
β. Πύκνωση των δρομολογίων της
λεωφορειακής γραμμής 87, λαμβάνοντας υπόψη τα δρομολόγια της γραμμής 2 (2-Α
& 2-Β) της Δημοτικής Συγκοινωνίας Θέρμης και
γ. Δημιουργία νέας λεωφορειακής γραμμής
για τη σύνδεση της Θέρμης με τον Α.Σ. ΙΚΕΑ, λαμβάνοντας υπόψη τις διαδρομές και
τα δρομολόγια της γραμμής 1 (1-Α & 1-Β) της Δημοτικής Συγκοινωνίας Θέρμης.
δ. Στις
γραμμές 66 και 67 να συμπληρωθεί από ένα δρομολόγιο μετά το τελευταίο
νυκτερινό.
ε.
Να ξαναλειτουργήσει η
λεωφορειακή γραμμή σύνδεσης της Θέρμης με το Πανόραμα.
στ. Στη γραμμή 87 να συμπληρωθεί
δρομολόγιο από ΙΚΕΑ προς Ν. Ραιδεστό από 23:15 ως 23:30 για την εξυπηρέτηση των
μαθητών και των νέων κατά την επιστροφή τους από φροντιστήρια, αναψυχή κ.λπ.
ζ. Όλα τα δρομολόγια της γραμμής 87 να
εισέρχονται εντός του οικισμού Ταγαράδων, και στις δύο κατευθύνσεις.
η. Τα δρομολόγια της γραμμής 87 από
ΙΚΕΑ προς Βασιλικά μέσω Ν. Ρυσίου να κατεβαίνουν μέσω της 5ης οδού
(προς WATERLAND) και να ανεβαίνουν μέσω της 8ης οδού, και
αντιστρόφως για τα δρομολόγια από ΙΚΕΑ προς Βασιλικά μέσω Ν. Ραιδεστού.
θ. Στη γραμμή 88Α (ΙΚΕΑ – Καρδία –
Τρίλοφος) ή 88Β (ΙΚΕΑ – Τρίλοφος – Καρδία) να προστεθούν δύο δρομολόγια σε
χρονικές περιόδους με μεγάλα κενά.
ι. Αύξηση της συχνότητας εξυπηρέτησης
του Λιβαδίου από τη γραμμή 87 και τη δημοτική συγκοινωνία, με μετάβαση στο
Λιβάδι όλων των δρομολογίων που φθάνουν στην Περιστερά.
ια. Να μην εφαρμόζεται κατάργηση του
πρώτου πρωινού δρομολογίου προς Περιστερά και Λιβάδι κατά τους θερινούς μήνες.