δεν νομίζουμε να ισχύει, αλλά φανταζόμαστε ότι θα απαντηθεί αρμοδίως, καθώς την αναπαράγουν πολλοί φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ στα κοινωνικά δίκτυα, συνήθως ρωτώντας "ποιός πλήρωσε τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ;".
Ίσως, κάποιοι μπερδεύονται με τα 300 ολοκαίνουρια λεωφορεία του ΟΑΣΑ που αποκτήθηκαν από την ΕΘΝΙΚΗ leasing και φυσικά τα πληρώνει το δημόσιο, αλλά αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τα 211 που αγοράστηκαν από τους "ιδιώτες στους οποίους ανατέθηκε το έργο 60 γραμμών για 8 χρόνια".
Τέλος πάντων, μια ανακοίνωση από την ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ή τον ΟΑΣΑ, θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Παραχώρησε ο ΟΑΣΑ κρατικά λεωφορεία στους ιδιώτες ή αυτά που χρησιμοποιούν αγοράστηκαν από τους ίδιους ;
Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΓΗ (https://www.avgi.gr/politiki/492316_aytes-einai-oi-epiloges-tis-kybernisis-na-plironoyn-oi-polloi-kai-na-ofeloyntai-oi)
«Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης της ΝΔ που οδηγεί στην ιδιωτικοποίηση των αστικών λεωφορείων στην Αττική, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη προβλέποντας μάλιστα και επιδοτούμενη, από Ευρωπαϊκούς πόρους, “προίκα”» επισημαίνει ο Χάρης Μαμουλάκης, υπογραμμίζοντας ότι:
«Το ελληνικό Δημόσιο ανέθεσε για 8 χρόνια σε ιδιώτες το μεταφορικό έργο περισσοτέρων των 60 γραμμών με χρηματοδότηση 385.500.000 ευρώ, τους παρέχει την επιλογή παράτασης για άλλα 4 χρόνια, ενώ τους παραχωρεί και τα νέα λεωφορεία, που αγοράστηκαν με Εθνικούς και Ευρωπαϊκούς πόρους».
Και καταλήγει τονίζοντας ότι «αυτές είναι οι επιλογές της κυβέρνησης της ΝΔ. Να πληρώνουν οι πολλοί, οι Έλληνες και Ευρωπαίοι φορολογούμενοι, για να επωφελούνται οι λίγοι. Κλασική ΝΔ. Κλασικός Κυριάκος Μητσοτάκης».