Τετάρτη 13 Ιουλίου 2022

Ποιά είναι τα κυριότερα παράπονα επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

 Η ΚΤΕΛ ΘΕΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. καταγράφει κάθε παράπονο επιβάτη σε κατηγορίες, με όποιον τρόπο κι αν φτάνει στην εταιρεία (συνήθως τηλεφωνικά ή με e-mail). Από τον ....

Απρίλιο του 2020, λίγο μετά την εμφάνιση της  πανδημίας, μέχρι χθες (2 χρόνια και 3 μήνες περίπου), καταγράψαμε 1.031 παράπονα.

Στο διάστημα αυτό μεταφέραμε πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες, με αστικά και υπεραστικά λεωφορεία.

Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι, ουσιαστικά δεν υπάρχουν παράπονα (το ποσοστό τους ως προς το σύνολο των μετακινήσεων  είναι απειροελάχιστο), πλην του ακανθώδους ζητήματος της "μάσκας", το οποίο αποτελεί τον μεγαλύτερο πονοκέφαλο των ΚΤΕΛ, του ΟΑΣΘ, του ΟΑΣΑ, των ταξί κ.λπ.

Πρόκειται για ένα άλυτο ζήτημα, η ευθύνη του οποίου βαραίνει την Πολιτεία, η οποία απαιτεί "να απαγορεύεται η είσοδος σε όσους δεν φορούν μάσκα", μόνο που ο οδηγός δεν έχει πρακτικά τρόπο να λύσει το πρόβλημα. Το μόνο που μπορεί να κάνει, είναι να ενημερώσει την αστυνομία, η οποία στο 90% των περιπτώσεων ΔΕΝ έρχεται κι όταν έρχεται, το κάνει μετά από πολλή ώρα, με αποτέλεσμα να εξοργίζονται οι υπόλοιποι επιβάτες φωνάζοντας "θα περιμένουμε πολύ ακόμη;" και δημιουργείται εκνευρισμός, για τον οποίο δεν ευθύνεται ο οδηγός, στον οποίο διάφοροι νόμοι και υπουργικές αποφάσεις, "φόρτωσαν" δεκάδες υποχρεώσεις, τις οποίες δεν μπορεί -για πρακτικούς λόγους- να διεκπεραιώσει.



Οι πίνακες, όπως τους βγάλαμε από το σύστημα καταγραφής παραπόνων:



Σάκης Γεωργιάδης


sakisgeorgiadis