Το πολύ το "Κύρι' ελέησον" το βαριέται κι ο παπάς
Στην πράξη, η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών (ΟΣΜΕ), έχει καταργηθεί, λένε τα πρωτοβάθμια σωματεία και δεν μπορεί να διαδραματίσει το ρόλο της, καθώς αναλώνεται σε αντιπολίτευση στην κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό προσωπικά και είναι παντελώς απούσα από τα τεκταινόμενα στο χώρο.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι, από την αρχή της πανδημίας, οι οδηγοί μέσων μεταφοράς βρίσκονται καθημερινά αντιμέτωποι με προκλήσεις και προβλήματα, για τα οποία η ΟΣΜΕ δεν εξέδωσε ούτε μια ανακοίνωση.
Χρησιμοποιείται ως "σκαλοπάτι" από φιλόδοξα κομματικά στελέχη της αντιπολίτευσης, που προσβλέπουν προφανώς σε υποψηφιότητα σε επόμενες εκλογές, με αποτέλεσμα, αντί να ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα, να αναλώνεται αποκλειστικά στη μάχη κατά του "ανάλγητου νεοφιλελευθερισμού του Μητσοτάκη".
Απεργία στα χαρτιά
Κι έτσι, δεν εκφράζει κανέναν, παρά μόνο μια μικρή ομάδα ανθρώπων, που ανήκει σε στενό κομματικό πυρήνα του ΣΥΡΙΖΑ, όπως καταγγέλουν αντίπαλες παρατάξεις, κάτι που τη φέρνει σε αντίθεση με τη ΔΑΚΕ, την ΠΑΣΚΕ κ.λπ. που διαχώρισαν τη θέση τους.
Άλλωστε, καμία απεργία της ΟΣΜΕ, δεν έγινε ορατή τα τελευταία χρόνια. Είναι "απεργία στα χαρτιά".
Στην πράξη
Στην πράξη, όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων και των ΚΤΕΛ, λειτουργούν κανονικά, σήμερα Πέμπτη 15/10/2020.