Στο επίκεντρο βρέθηκαν τα οξυμένα πλέον προβλήματα του κλάδου των οδικών μεταφορών, που απειλούν την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων:
• νέος ΚΟΚ με υπέρογκες επιβαρύνσεις,
• σχεδιαζόμενες απαγορεύσεις κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων,
• ανεξέλεγκτος αθέμιτος ανταγωνισμός από αλλοδαπά οχήματα,
• έλλειψη ασφαλών υποδομών στάθμευσης και εξυπηρέτησης οδηγών,
• καθημερινές δυσλειτουργίες σε κρίσιμες διαδικασίες, όπως η έκδοση καρτών ταχογράφου,
• απαγόρευση χρήσης της Παλιάς Εθνικής Οδού σε βασικά τμήματα.
• σχεδιαζόμενες απαγορεύσεις κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων,
• ανεξέλεγκτος αθέμιτος ανταγωνισμός από αλλοδαπά οχήματα,
• έλλειψη ασφαλών υποδομών στάθμευσης και εξυπηρέτησης οδηγών,
• καθημερινές δυσλειτουργίες σε κρίσιμες διαδικασίες, όπως η έκδοση καρτών ταχογράφου,
• απαγόρευση χρήσης της Παλιάς Εθνικής Οδού σε βασικά τμήματα.
Η ΟΦΑΕ παρουσίασε εκ νέου τις ολοκληρωμένες προτάσεις της που στοχεύουν:
στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεταφορών,
στην ανανέωση του στόλου ΦΔΧ με κατάλληλα κίνητρα,
στην άμεση θωράκιση του ελεγκτικού μηχανισμού.
στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεταφορών,
στην ανανέωση του στόλου ΦΔΧ με κατάλληλα κίνητρα,
στην άμεση θωράκιση του ελεγκτικού μηχανισμού.Οι συμμετέχοντες εξέφρασαν ενιαίο μέτωπο και αποφασιστικότητα:
εάν δεν υπάρξει άμεσος και παραγωγικός διάλογος με την Πολιτεία, ο κλάδος των οδικών μεταφορών θα προχωρήσει σε κινητοποιήσεις εντός του 2025, ακόμη και πριν τις εορτές, με την πλήρη στήριξη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
εάν δεν υπάρξει άμεσος και παραγωγικός διάλογος με την Πολιτεία, ο κλάδος των οδικών μεταφορών θα προχωρήσει σε κινητοποιήσεις εντός του 2025, ακόμη και πριν τις εορτές, με την πλήρη στήριξη της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Η ΟΦΑΕ προχωρά άμεσα στην αποστολή αναλυτικού υπομνήματος προς τα συναρμόδια Υπουργεία, ζητώντας εδώ και τώρα συνάντηση και εφαρμόσιμες λύσεις.
Χωρίς οδικές μεταφορές, τίποτα δεν μετακινείται και τίποτα δεν λειτουργεί. Έφτασε η ώρα για πράξεις, όχι για άλλες αναβολές!
