ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΝΕΑ
(ακριβέστερα στο δίκτυο του ΟΣΕΘ Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης )
Η πρώτη αποχώρηση ΚΤΕΛ είναι γεγονός. Σύμφωνα με πληροφορίες των ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΝΕΩΝ, το εγχείρημα κρίθηκε ασύμφορο οικονομικά, από τους διοκούντες την εταιρεία του Κιλκίς, εξαιτίας της πολύ χαμηλής αποζημίωσης ανά οχηματοχιλιόμετρο, που προβλέπουν οι μέχρι τώρα συμβάσεις ανάθεσης.
Από την 1η Ιανουαρίου οι γραμμές Νο 9, 40, 42 και 43 θα εκτελούνται από την "ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης α.ε.", η οποία εκτελούσε το έργο μαζί με τα ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΣΕΡΡΩΝ.
Από την 1η Ιανουαρίου οι γραμμές Νο 9, 40, 42 και 43 θα εκτελούνται από την "ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης α.ε.", η οποία εκτελούσε το έργο μαζί με τα ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ και ΣΕΡΡΩΝ.
Η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. εκδήλωσε ενδιαφέρον να προσλάβει όλους τους οδηγούς, που εργαζόταν στο ΚΤΕΛ ΚΙΛΚΙΣ, για να μη μείνει κανείς οδηγός άνεργος.
Φωτογραφικό αφιέρωμα:
"Ακολουθεί ένα μικρό φωτογραφικό αφιέρωμα στο ΚΤΕΛ με τον τόσο μοναδικό και ιδιαίτερο στόλο! Όταν άλλοι επέλεγαν τα συνηθισμένα Citaro, το ΚΤΕΛ Κιλκίς στράφηκε στα πιο σπάνια VanHool και σε midi MAN!
(σε 2η δημοσίευση θα σας παρουσιάσουμε οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν προγενέστερα από το ΚΤΕΛ Κιλκίς και στην συνέχεια αντικαταστάθηκαν)"
(σε 2η δημοσίευση θα σας παρουσιάσουμε οχήματα που χρησιμοποιήθηκαν προγενέστερα από το ΚΤΕΛ Κιλκίς και στην συνέχεια αντικαταστάθηκαν)"
γράφει το thesstrans , που ειδικεύεται στη φωτογράφιση αστικών λεωφορείων.