ΞΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Σε «μετωπική» σύγκρουση οδηγούνται μέτοχοι και διοίκηση του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου. Το κλίμα φέρεται να «πυροδοτούν» μία σειρά από ζητήματα όπως, η διοικητική και διαχειριστική λειτουργία της εταιρείας, τα μερίσματα, αλλά και.... οι χαμηλές «πτήσεις» της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει το συγκοινωνιακό έργο στο νησί της Σκιάθου.
Στο «καυτό» μέτωπο επίσης των αποζημιώσεων υπάρχει πλήρης στασιμότητα. Ιδιοκτήτες λεωφορείων οι οποίοι έχουν υποστεί μεγάλες ζημιές και υποχρεώθηκαν να ακινητοποιήσουν τα οχήματά τους μέχρι δυόμιση μήνες για να αποκατασταθούν οι ζημιές, δεν έχουν ακόμη λάβει την προκαταβολή. Την ίδια στιγμή κλήθηκαν να πληρώσουν από την τσέπη τους μέχρι και 25.000 έως 30.000 ευρώ, ώστε τα λεωφορεία τους να επιστρέψουν στην κυκλοφορία, αφού επιβάλλονται χρηματικές ποινές, για την κάθε ημέρα που δεν εκτελούνται δρομολόγια.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ: Για 10η φορά! Πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Λάρισας ο Μιχάλης Σακελλαρίου
Η πλευρά των διαμαρτυρόμενων εγκαλεί τη διοίκηση ότι με τη μεθοδολογία που ακολουθεί θέτει σε αβεβαιότητα τη βιωσιμότητα της εταιρείας και έχει εγγράφως από τον περασμένο Οκτώβριο αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να τραβήξει χειρόφρενο σε λεωφορεία, για να λάβει ως απάντηση προειδοποίηση παραπομπής στο πειθαρχικό!
Χθες, αντιπροσωπεία μετόχων με επικεφαλής τον Ζήση Κασσανδρινό επεδίωξε συνάντηση με τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου Νίκο Ευαγγελινό, ωστόσο απέβη άκαρπη, σύμφωνα με πληροφορίες.
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ: Παραιτήθηκε ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ ΑΡΚΑΔΙΑΣ Νίκος Κουτσόγιωργας
Όλα τα θέματα πλέον θα «ανοίξουν» στην έκτακτη ετήσια συνέλευση της εταιρείας την προσεχή Δευτέρα, στο Φόρουμ, με θέμα την έγκριση του προϋπολογισμού για το 2024.
Οι διαμαρτυρόμενοι απευθύνουν βολές κατά της διοίκησης Ευαγγελινού, υπογραμμίζοντας ότι σημαντική μερίδα μετόχων έχει οδηγηθεί σε οικτρή οικονομική κατάσταση εξαιτίας μίας σειράς αμφιλεγόμενων αποφάσεων και έχουν υποβάλλει
«Το 2022 ο τζίρος της εταιρείας ήταν σχεδόν ίδιος με το τζίρο του 2018 και 2019( προ κορονοϊού δηλαδή). Τα διανεμόμενα μερίσματα ήταν πολύ χαμηλότερα, τα οποία σε σχέση με την οικονομική συγκυρία, οδήγησαν πολλούς μετόχους στα πρόθυρα οικονομικής εξαθλίωσης, καθώς δεν μπορούν να καλύψουν ούτε καν τα λειτουργικά έξοδα των λεωφορείων τους, όπως καύσιμα, συντήρηση, μισθοδοσίες οδηγών. Εχουμε φτωχύνει» επισήμανε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο κ. Κασσανδρινός.
Σε αναφορά που ήδη έχουν υποβάλλει υπόψη της διοίκησης με τις υπογραφές 20 μετόχων, ιδιοκτητών λεωφορείων, όπου τίθενται συγκεκριμένα ερωτήματα ενόψει της συνέλευσης, αφήνονται επίσης αιχμές ότι «το κοινωνικό αγαθό της συγκοινωνίας έχει μετατραπεί σε “μαγαζάκι υμετέρων” και πως «τα ίδια τα μέλη του ΔΣ προσλαμβάνουν τους εαυτούς τους, καθώς και μέλη των οικογενειών τους, ως υπάλληλους της εταιρείας την ίδια στιγμή που τα μερίσματα δεν μπορούν να καλύψουν ούτε τις πάγιες και αυτονόητες ανάγκες των μετόχων, οδηγώντας με μαθηματική ακρίβεια στην πλήρη φτωχοποίηση πολλών».
Δεν είναι επικερδής η κοινοπραξία
Αναφορικά με την κοινοπραξία που έχει συσταθεί με το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Βόλου για το συγκοινωνιακό έργο στη Σκιάθο οι μέτοχοι διαμαρτύρονται, διότι ενημερώθηκαν ότι υπήρξε ζημία 200.000 ευρώ και άνω ευρώ, μολονότι είχαν καλλιεργηθεί προσδοκίες για το αντίθετο.
Επιπροσθέτως- σύμφωνα με τους ίδιους- αμφιλεγόμενες αποφάσεις μελών του ΔΣ, που έχουν βάλει εγγύηση το σημαντικότερο περιουσιακό στοιχείο του ΚΤΕΛ. Πρόκειται για το πρατήριο της εταιρείας, για το οποίο δεν προηγήθηκε απόφαση της γενικής συνέλευσης, όπως υποστηρίζεται.
«Όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία μετόχων διαφορετικών ταχυτήτων και οικονομικών ανισοτήτων, μάλιστα, ενόψει των νομοθετικών αλλαγών που έρχονται», σημείωσε ο κ. Κασσανδρινός, προσθέτοντας ότι «δεν είναι δυνατόν να είμαστε στα “σκοτάδια” τόσο καιρό και να μάς παραπέμπουν στη γενική συνέλευση. Είμαστε μέτοχοι της εταιρείας και έχουμε ιδρώσει γι’ αυτή»,
Σημειώνεται, τέλος, ότι εκτός από τη χθεσινή άκαρπη συνάντηση, αντιπροσωπεία μετόχων συναντήθηκε με τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ και πριν ένα μήνα, όπου τέθηκε θέμα αναφορικά με τη διανομή του μερίσματος. Η συνάντηση έληξε άδοξα, καθώς επικράτησε ένταση, μέτοχος λιποθύμησε και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, με τους επαγγελματίες αυτοκινητιστές να ζητούν εξηγήσεις, για τα μειωμένα ποσά σε μερίσματα που λαμβάνουν συγκριτικά με τις λειτουργικές ανάγκες που έχουν και οι οποίες πλέον δεν καλύπτονται, με αποτέλεσμα να είναι υποχρεωμένοι να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, δίχως αυτό να έχει «ανταποδοτικότητα».
Το μέτωπο πλέον που έχει ανοίξει στο Αστικό ΚΤΕΛ είναι προφανές ότι προκαλεί τριγμούς, με τη διοίκηση να καλείται στην προσεχή γενική συνέλευση να δώσει απαντήσεις στα ζητήματα που θέτουν οι μέτοχοι που διαμαρτύρονται.
ΠΗΓΗ:
Η ΑΠΆΝΤΗΣΉ ΤΟΥ ΚΤΕΛ
Αναφορικά με δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ» (φύλλο της 16ης Δεκεμβρίου 2023) με τίτλο «Μετωπική στο Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου» επισημαίνουμε τα ακόλουθα:
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα αναπαράγει και προβάλει μονομερώς τις απόψεις μίας απολύτως μειοψηφικής ομάδας μετόχων της «ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε.», χωρίς να ζητηθεί από τη Διοίκηση της Εταιρείας διατύπωση της θέσης της επί των θιγόμενων ζητημάτων, κατά παράβαση των οικείων προβλέψεων του κώδικα δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Η Διοίκηση της ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε. έδωσε, δίνει και θα εξακολουθήσει να δίνει στους Μετόχους της, πλήρεις και σαφείς απαντήσεις σε όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία της, σύμφωνα με τις διαδικασίες και το νομικό πλαίσιο που τη διέπει.
Η άκριτη εκφορά απολύτως αβάσιμων ισχυρισμών που επιχειρούν να πλήξουν την εικόνα της Εταιρείας (προφανής συνέπεια της συνεχιζόμενης συνδικαλιστικής κατάθλιψης των εκφραστών των εν λόγω ισχυρισμών), αλλά και η επιλεκτική και μονόπλευρη δημοσιογραφική «φιλοξενία» αυτών (επιλογή ευδιάκριτους υποβολείς και στόχευσης), ομοίως, θα αντιμετωπιστούν όπως ο Νόμος ορίζει.
Παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες όσων συνεργούν στις εν λόγω πρακτικές, η «ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε.» θα συνεχίσει να αναπτύσσεται υπέρ των Μετόχων της, με σταθερό στόχο την ασφαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα αναπαράγει και προβάλει μονομερώς τις απόψεις μίας απολύτως μειοψηφικής ομάδας μετόχων της «ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε.», χωρίς να ζητηθεί από τη Διοίκηση της Εταιρείας διατύπωση της θέσης της επί των θιγόμενων ζητημάτων, κατά παράβαση των οικείων προβλέψεων του κώδικα δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Η Διοίκηση της ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε. έδωσε, δίνει και θα εξακολουθήσει να δίνει στους Μετόχους της, πλήρεις και σαφείς απαντήσεις σε όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία της, σύμφωνα με τις διαδικασίες και το νομικό πλαίσιο που τη διέπει.
Η άκριτη εκφορά απολύτως αβάσιμων ισχυρισμών που επιχειρούν να πλήξουν την εικόνα της Εταιρείας (προφανής συνέπεια της συνεχιζόμενης συνδικαλιστικής κατάθλιψης των εκφραστών των εν λόγω ισχυρισμών), αλλά και η επιλεκτική και μονόπλευρη δημοσιογραφική «φιλοξενία» αυτών (επιλογή ευδιάκριτους υποβολείς και στόχευσης), ομοίως, θα αντιμετωπιστούν όπως ο Νόμος ορίζει.
Παρά τις «φιλότιμες» προσπάθειες όσων συνεργούν στις εν λόγω πρακτικές, η «ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΒΟΛΟΥ Α.Ε.» θα συνεχίσει να αναπτύσσεται υπέρ των Μετόχων της, με σταθερό στόχο την ασφαλή και ποιοτική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.